Na kogo skarżą się pasażerowie?

Portal refund.me zajmujący się egzekwowaniem odszkodowań od linii lotniczych podaje, że tego lata najwięcej pasażerów miało złe doświadczenia z hiszpańskim Vuelingiem

Publikacja: 23.10.2015 08:51

Na kogo skarżą się pasażerowie?

Foto: Facebook

Według informacji refund.me tego lata najwięcej pasażerów skarżyło się na hiszpański Vueling, tanią linię należącą do grupy IAG, w skład której wchodzą jeszcze British Airways, Iberia i irlandzki Aer Lingus.

Spośród wniosków o odszkodowanie dotyczących 151 linii lotniczych na całym świecie, jakie otrzymała w czasie tegorocznych wakacji (od czerwca do września) refund.me, aż 13 procent dotyczyło usług Vuelinga.

Pozostało 85% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"