Aktualizacja: 31.08.2015 17:13 Publikacja: 31.08.2015 08:30
Foto: www.sxc.hu
Szukając wyjazdy na urlop, turyści często sięgają do ofert w internecie. Te często są prezentowane przez firmy, które jedynie pośredniczą w kunie biletu lotniczego czy rezerwacji pokoju w hotelu. Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) Polska zwraca uwagę, że umowa jest wówczas zawierana bezpośrednio pomiędzy dostawcą usług a konsumentem. Pośrednik nie jest zaś jej stroną.
Dla konsumentów oznacza to, że wszelkie roszczenia powinni kierować nie pod adresem firmy, która pośredniczy i pomaga wynajdować atrakcyjne oferty, lecz bezpośrednio do usługodawcy. Zdaniem ECK Polska klienci takich portali pośredniczących często są jednak zdezorientowani. Dlatego ECK przypomina im, by na stronie internetowej pośrednika znaleźć informacje na temat firmy, z którą faktycznie zawierają umowę.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas