Karnet na narty jak bilet lotniczy

Dynamiczne zmiany cen karnetów narciarskich to sposób firmy Tatry Mountain Resorts na zarządzanie ruchem turystycznym w ośrodkach zimowych i poprawę jakości obsługi

Publikacja: 29.10.2018 22:23

Karnet na narty jak bilet lotniczy

Foto: materiały prasowe

Ceny biletów na wyciągi będą ustalane w zależności od zainteresowania klientów - im więcej ludzi wykupi zjazdy na dany region i dzień, tym koszt dla kolejnych będzie wyższy zdecydowała Tatry Mountain Resorts (TMR), firma która zarządza ośrodkami narciarskimi na Słowacji (Jasna, Szpindlerowy Młyn, Tatralandia), w Czechach i w Polsce (Szczyrk).

Wszystko za sprawą Gopass, systemu lojalnościowego, który działa przede wszystkim jako osobisty karnet narciarski. Z programu korzysta już milion ludzi. Jeśli klient nie wykorzysta opłaconych zjazdów, będzie mógł wymienić punkty na wejściówki do parku wodnego Tatralandia lub Beszenowa. W ten sposób system pomoże równomiernie rozłożyć ruch turystyczny na poszczególne ośrodki zimowe przez cały sezon. Karnety można kupować przez stronę internetową a, jak zapowiada dyrektor marketingu w TMR Juraj Chovanak, różnice w cenach między najtańszą a najdroższą wersją mogą sięgać 50 procent.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"