Reklama
Rozwiń

Wakacje.pl mają już 100 salonów sprzedaży

Największy w Polsce pod względem obrotów multiagent turystyczny Wakacje.pl otworzył setne biuro sprzedaży pod swoją marką. W tym roku planuje jeszcze dwad...

Upadek touroperatora pomógł TUI

Dzięki upadkowi linii lotniczej i touroperatora Monarch, TUI powiększył swój udział w rynku brytyjskim. Bankructwo konkurenta spowodowało m.in. wzrost sprz...

Orex nabiera (tureckiego) wiatru w żagle

Wraz z powrotem zainteresowania Polaków wyjazdami do Turcji na polskim rynku rośnie dynamicznie biuro podróży Orex Travel Polska, firma powiązana z turecki...

DER Touristik z większą ofertą niż planowana

Turcja, Grecja, Hiszpania i kilka dalekich krajów – DER Touristik podąża za rosnącym popytem na te kierunki i zwiększa liczbę miejsc w samolotach na nadcho...

W biurach podróży dobry tydzień Egiptu

Egipt był trzecim pod względem liczby rezerwacji kierunkiem, który na urlop wybierali klienci biur podróży – pokazuje najnowszy raport Polskiego Związku Or...

Itaka poprawia podróże dla niepełnosprawnych

Piętnastu pracowników salonów firmowych, infolinii i centrum obsługi klienta Itaki przesiadło się na próbę na wózki, by lepiej zrozumieć potrzeby niepełnos...

TUI chce więcej zarabiać na wycieczkach fakultatywnych

4,4 procent więcej klientów i o 9,1 procent większe przychody niż rok temu – miała w pierwszym kwartale Grupa TUI. Prezes Fritz Joussen podtrzymuje prognoz...

BUT: Zorganizuj dziecku wakacje z pasją

Raper, mistrzyni karate, nagradzany tancerz i popularna youtuberka będą specjalnymi gośćmi nowych kolonii tematycznych spod znaku Biura Usług Turystycznych...

Thomas Cook: W wakacje ciesz się rodziną

Ponad 70 procent rodziców czuje, że spędza ze swoimi dziećmi za mało czasu – wynika z badania Thomasa Cooka. Touroperator przekonuje więc, że wyjazd to naj...

Betlej: Turcja hamuje, Egipt dodaje gazu

Wyższe ceny wyjazdów do Turcji powodują, że wakacje w tym kraju sprzedają się ostatnio nieco gorzej. Polscy turyści chętniej sięgają za to po tanie oferty...

Reklama
Reklama

Upadło biuro podróży Rejsclub.pl

Znane biuro podróży z Gdańska, specjalizujące się w organizowaniu wyjazdów na rejsy statkami wycieczkowymi, Rejsclub.pl, ogłosiło niewypłacalność

Cook: Sprzedajemy to, na czym zarabiamy najwięcej

Przychody o 7 procent wyższe niż przed rokiem, mniejsza sezonowa strata operacyjna i sprzedaż zgodna z przewidywaniami – Grupa Thomasa Cooka podsumowała pi...

Rainbow – nowe perspektywy wzrostu wartości

Ostatni wzrost cen akcji biura podróży Rainbow pokazał, że inwestorzy docenili touroperatora i uwierzyli w branżę turystyki wyjazdowej. Chociaż osłabły nie...

Cook zawiezie Brytyjczyków do Tunezji

Thomas Cook potwierdza ponowne włączenie Tunezji do oferty w Wielkiej Brytanii. Pierwsze samoloty do Enfidhy polecą 13 lutego

TUI już myśli o zimie. O przyszłej zimie

Biuro podróży TUI jako pierwsze w Polsce rozpoczęło sprzedaż wyjazdów na przyszłą zimę. Na początek wprowadziło do systemu rezerwacyjnego część kierunków e...

TUI Cruises: Dajesz rabat? Nagród nie będzie

TUI Cruises zapowiada walkę z agentami dającymi zniżki. Ci, którzy dadzą upust kosztem własnej prowizji, mogą nie dostać się potem na imprezę firmową lub w...

Słabszy tydzień w biurach podróży

Wzrost liczby zarezerwowanych wyjazdów w biurach podróży wyniósł w minionym tygodniu tylko 10,9 procent – najmniej w tym roku. Od czterech tygodni u organi...

Exim Tours bije się o siódme miejsce

60 procent więcej klientów, o 53 procent większe przychody i pierwszy od lat zysk na koncie – takim wynikiem zakończyło zeszły rok biuro podróży Exim Tours.

W turystyce najlepiej działa marketing szeptany

Tylko w Warszawie mieszka około 200 tysięcy ludzi skłonnych do skorzystania z dóbr luksusowych. Są w stanie więcej zapłacić, ale i więcej wymagają – mówią...

Aktorzy pokażą, jak sprzedać wycieczkę

Niemieckie stowarzyszenie DTPS zaprosiło profesjonalnych aktorów na szkolenia z dyrektywy unijnej. Odgrywając scenki, pokażą oni agentom, jak prawidłowo ob...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama