Polacy wyróżnieni przez Connect Association

materiały prasowe

Connect Assotiation – amerykańska organizacja analizująca przemysł spotkań, zaliczyła dwóch Polaków – Wojciecha Liszkę i Krzysztofa Celucha – do grona czterdziestu liderów branży poniżej 40 roku życia

Wydawca magazynu „Connect”  i organizacja Connect Association ogłosiły wyniki konkursu „Meeting Architects: 40 Under 40″. W tym roku w gronie 40 liderów branży spotkań poniżej 40 roku życia znaleźli się też dwaj Polacy – Wojciech Liszka i Krzysztof Celuch.

Wojciech Liszka to prezes i założyciel firmy Z-Factor, były prezes MPI Poland, współinicjator Poland Business Run. Przed dwom laty zrezygnował ze stanowiska dyrektora działu sprzedaży w hotelu Radisson Blu Kraków, by założyć własną firmę. Z-Factor jest dziś między innymi właścicielem systemu monitorującego rynek spotkań w Europie Środkowej – DemandOutlook. Firma jest obecna w ośmiu krajach Europy, a wkrótce zamierza podwoić tę liczbę.

– Miejsce wśród młodych liderów docenionych w tym roku przez amerykańską organizację Connect Assotiation to dla mnie wielkie zaskoczenie – tym większe, że przyznane przez organizację zza oceanu, a wśród wyróżnionych osób są głównie Amerykanie. Tym bardziej jednak się cieszę i gratuluję Krzysztofowi Celuchowi, którego działalność od lat szczerze podziwiam – mówi Wojciech Liszka, cytowany w komunikacie prasowym.

Krzysztof Celuch to kierownik Poland Convention Bureau i zastępca rektora Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula). Działa na rzecz poprawiania wizerunku Polskiej branży spotkań i wzmocnienia widoczności w Europie.

Organizatorzy konkursu „Meeting Architects: 40 Under 40″ podają, że chcą zwrócić uwagę na młodych, kreatywnych i dynamicznych ludzi, którzy dodają kolorytu branży spotkań. – Osoby zaprezentowane w naszym tegorocznym konkursie „40 Under 40″ to przyszłość przemysłu spotkań” – powiedział Chris Collinson, prezes i dyrektor generalny firmy Connect, cytowany w komunikacie prasowym. – Razem ze swoimi kolegami i współpracownikami nadają kształt tej branży i popychają ją do przodu – dodał.

Co roku zgłoszenia do konkursu przekazywane są przez współpracowników osób nominowanych za pośrednictwem internetu. Przed finalną publikacją są recenzowane przez redaktorów magazynu „Connect” i sprawdzane przez jury konkursu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Austria promuje naturę i kryształy

Na organizowanie letnich wycieczek w góry i nad jeziora namawiają polskie biura podróży austriackie ...

Bułgaria – będzie dobry sezon, choć gorszy

Minister turystyki Bułgarii liczy na dobre lato 2019, choć przyznaje, że klientów może być ...

Egipt szykuje nową atrakcję, chce przyciągnąć turystów do Kairu

Akwedukt będący częścią historycznych murów okalających Stare Miasto w Kairze ma być w 2021 ...

Przedłużenie voucherów czeka na głosowanie w Sejmie

Sejmowa komisja przyjęła rządowy projekt zmian w ustawie covidowej. Dzięki nim vouchery biur podróży ...

Turcja: Prokurator za wyrzucenie klientów Cooka z hotelu

Turecki resort turystyki podał, że hotelarze, którzy zażądają pieniędzy od klientów brytyjskiego Cooka lub ...

Cypr ma być jednym z najczęściej odwiedzanych krajów

Do 2030 roku Cypr ma się znaleźć w grupie 30 najatrakcyjniejszych turystycznie krajów na ...