Polacy wyróżnieni przez Connect Association

materiały prasowe

Connect Assotiation – amerykańska organizacja analizująca przemysł spotkań, zaliczyła dwóch Polaków – Wojciecha Liszkę i Krzysztofa Celucha – do grona czterdziestu liderów branży poniżej 40 roku życia

Wydawca magazynu „Connect”  i organizacja Connect Association ogłosiły wyniki konkursu „Meeting Architects: 40 Under 40″. W tym roku w gronie 40 liderów branży spotkań poniżej 40 roku życia znaleźli się też dwaj Polacy – Wojciech Liszka i Krzysztof Celuch.

Wojciech Liszka to prezes i założyciel firmy Z-Factor, były prezes MPI Poland, współinicjator Poland Business Run. Przed dwom laty zrezygnował ze stanowiska dyrektora działu sprzedaży w hotelu Radisson Blu Kraków, by założyć własną firmę. Z-Factor jest dziś między innymi właścicielem systemu monitorującego rynek spotkań w Europie Środkowej – DemandOutlook. Firma jest obecna w ośmiu krajach Europy, a wkrótce zamierza podwoić tę liczbę.

– Miejsce wśród młodych liderów docenionych w tym roku przez amerykańską organizację Connect Assotiation to dla mnie wielkie zaskoczenie – tym większe, że przyznane przez organizację zza oceanu, a wśród wyróżnionych osób są głównie Amerykanie. Tym bardziej jednak się cieszę i gratuluję Krzysztofowi Celuchowi, którego działalność od lat szczerze podziwiam – mówi Wojciech Liszka, cytowany w komunikacie prasowym.

Krzysztof Celuch to kierownik Poland Convention Bureau i zastępca rektora Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula). Działa na rzecz poprawiania wizerunku Polskiej branży spotkań i wzmocnienia widoczności w Europie.

Organizatorzy konkursu „Meeting Architects: 40 Under 40″ podają, że chcą zwrócić uwagę na młodych, kreatywnych i dynamicznych ludzi, którzy dodają kolorytu branży spotkań. – Osoby zaprezentowane w naszym tegorocznym konkursie „40 Under 40″ to przyszłość przemysłu spotkań” – powiedział Chris Collinson, prezes i dyrektor generalny firmy Connect, cytowany w komunikacie prasowym. – Razem ze swoimi kolegami i współpracownikami nadają kształt tej branży i popychają ją do przodu – dodał.

Co roku zgłoszenia do konkursu przekazywane są przez współpracowników osób nominowanych za pośrednictwem internetu. Przed finalną publikacją są recenzowane przez redaktorów magazynu „Connect” i sprawdzane przez jury konkursu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jerozolima pod lupą resortów spraw zagranicznych

Niemieckie i brytyjskie ministerstwa spraw zagranicznych ostrzegają obywateli swoich krajów przed podróżami do Izraela ...

Samolot Japan Airlines lądował z płonącym silnikiem

Samolot należący do japońskich linii lotniczych lądował awaryjnie na lotnisku Haneda w Tokio. Na ...

Hotele droższe w październiku o ponad 8 procent

Średnia cena pokoju w październiku zeszłego roku wyniosła 257,82 złotego i była o 8,38 ...

Amerykanie i Chińczycy mają najdroższe lotnicze marki świata

Marka American Airlines została uznana za najdroższą w branży. Rosyjski Aerofłot zyskał miano marki ...

Emirates: Nasi europejscy konkurenci mijają się z prawdą

Dubajskie linie lotnicze Emirates w piśmie do władz Unii Europejskiej odrzuciły pretensje Lufthansy i ...

Klienci krytykują, TUI przeprasza

Klienci TUI Deutschland nadal nie dostali pieniędzy za wycieczki odwołane do 15 maja. Po ...