Nowy właściciel My Travel wynegocjował umowę z Rainbowem

Filip Frydrykiewicz

Po trzech latach przerwy sieć agencyjna MyTravel i biuro podróży Rainbow wznawiają współpracę. Od połowy lipca pełną ofertę touroperatora można znaleźć w 24 salonach sprzedaży sieci

Rainbow i My Travel rozstały się trzy lata temu w atmosferze niechęci, umowę zerwał touroperator. Oficjalnie chodziło o dublowanie się punktów sprzedaży biura podróży i agenta.

Nowy właściciel My Travel postanowił jednak, że ta sieć powinna uzupełnić swoją bazę ofert o produkty Rainbowa. Doprowadził do porozumienia, w wyniku którego 24 ze 118 salonów sieci uzyskało prawo ich sprzedawania. Wcześniej miały takie prawo tylko cztery franczyzy, na podstawie indywidualnych umów z biurem podróży.

– Zaliczamy Wakacje.pl do naszych najlepszych, stabilnych partnerów, dlatego rozwój tej firmy przyjmujemy z radością – komentuje dyrektor działu sieci agencyjnej i franczyzowej w Rainbow Andrzej Tokarczyk, cytowany w komunikacie biura prasowego Wakacji.pl. – Liczymy, że wpłynie to na jeszcze lepszą i owocną współpracę. Trzymamy kciuki, żeby standardy obsługi z sieci stacjonarnej Wakacje.pl zostały jak najszybciej wdrożone w My Travel – dodaje.

Prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny widzi podwójną korzyść z umowy. Z jednej strony klienci będą mieli dostęp do szerokiej i atrakcyjnej oferty Rainbowa, a z drugiej – franczyzobiorcy więcej możliwości zarobienia, a więc i wzmocnienia swojego biznesu. Dla niego zgoda  touroperatora jest też potwierdzeniem, że „rynek pozytywnie odebrał transakcję nabycia MyTravel i widzi szansę, a nie zagrożenie, w powiększeniu naszej sieci offline, w jakości, stabilności i wiarygodności, jaką niesie ze sobą marka Wakacje.pl”.

Wakacje.pl mają łącznie 226 salonów stacjonarnych – 108 pod marką własną i 118 pod szyldem MyTravel. Na początku lipca trzy salony My Travel uzyskały zgodę Wakacji.pl na zmianę szyldu na jego własny. Są to dwa punkty w Lubinie (kolebce My Travel, stamtąd pochodzi założyciel tej firmy i jej prezes Damian Ozga) i w Głogowie. Trwają przygotowania do zmiany brandu w kolejnych punktach.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turyści chętnie udostępnią swoje dane

Ponad połowa podróżnych jest skłonna podać swoje dane, jeśli ich podróż miałaby dzięki temu ...

Wspólny Bilet – dalej jedziesz, mniej płacisz

Pasażerowie kolei mogą korzystać już ze Wspólnego Biletu. Od niedzieli jeden dokument obowiązuje we ...

Pierwszy z nowych hoteli Red Sea już otwarty

Egipska sieć hoteli Red Sea należąca do niemieckiego touroperatora ETI otworzyła pierwszy z nowych ...

Zostań ekspertem od Dubaju, wygraj nagrodę

Dubai Expert Programme to nazwa aplikacji, dzięki której polscy touroperatorzy i agenci turystyczni będą ...

Mołdawia: Wino już mamy, teraz czas na produkt turystyczny

Nie ma zabytków na miarę Francji czy Włoch ani rozbudowanej infrastruktury turystycznej. Magnesem przyciągającym ...

Więcej Dubaju na zimowe ferie

Linie lotnicze Emirates zwiększą liczbę lotów na trasie Warszawa – Dubaj od 23 stycznia ...