TUI twierdzi, że urośnie o 50 procent

Fot. Bloomberg

30 milionów klientów rocznie chce obsługiwać Grupa TUI. Taki wynik oznacza powiększenie biznesu o 50 procent. Zgodnie z planem ma to nastąpić w ciągu kilku najbliższych lat.

Prezes Grupy TUI Friedrich Joussen zapowiada, że na przestrzeni najbliższych lat firma powiększy skalę działalności o 50 procent i będzie obsługiwać rocznie 30 milionów klientów – podaje brytyjski portal Travel Weekly.

Dzisiaj TUI obsługuje 21 milionów turystów, ale ponieważ na rynku powstała luka po Thomasie Cooku, klientów przybywa. Koncern nie będzie jednak czekał pasywnie na zwiększenie sprzedaży, zamierza zastosować nowe rozwiązania technologiczne na swoich tradycyjnych rynkach w ramach programu „Transformacja rynków i domeny”, który zostanie wdrożony w połowie przyszłego roku. Pozwoli on skroić ofertę na potrzeby każdego klienta przy zastosowaniu tych samych rozwiązań technologicznych na wszystkich rynkach.

CZYTAJ TEŻ: Grupa TUI zadowolona z najnowszych wyników

Drugim filarem wzrostu ma być znaczący rozwój hoteli, który będzie następował także poprzez otwarcie się na współpracę z partnerami zewnętrznymi. Jako trzeci filar prezes wskazuje stworzenie globalnego systemu dystrybucji dla obiektów noclegowych, roboczo nazywanego „Amadeusem dla hoteli”. Największy nacisk firma położy w pierwszej kolejności na takie rynki jak Chiny, Indie, Brazylia, Malezja, ale też Hiszpania i Portugalia. – Początkowo naszym założeniem było powiększanie liczby klientów na tych rynkach o milion w każdym roku począwszy od 2022. Teraz chcielibyśmy osiągnąć ten cel wcześniej – mówi prezes.

TUI pracuje też nad systemem zarządzania obiektami nowej generacji, który pozwoli na prowadzenie działań promocyjnych na poziomie pojedynczego łóżka hotelowego, a nie, jak ma to miejsce obecnie, kategorii pokoju. Dzięki niemu klienci będą mogli wybierać zakwaterowanie w pokoju „z widokiem na morze, oświetlonym porannym słońcem, w zasięgu kamery monitorującej dziecko”.

ZOBACZ TAKŻE: TUIfly powiększa flotę i leci na Karaiby

Czwartym obszarem działalności, który pomoże firmie rozwinąć się jeszcze bardziej, są usługi w wakacyjnych miejscach. W zeszłym roku koncern sprzedał 10 milionów wycieczek i innych aktywności. Jak podkreśla prezes, przewagą firmy jest to, że wie cztery do sześciu miesięcy wcześniej, kiedy i dokąd pojadą na wakacje jej klienci. Niewątpliwą zaletą jest również to, że dla grupy pracuje 10 tysięcy osób w 50 krajach.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Potrzebujemy pistoletu, a dostajemy instrukcję obsługi

Informacje, jak przedsiębiorcy mogą skorzystać z przepisów antykryzysowych, badania pokazujące trendy w turystyce, promocja ...

Nie żyje profesor Janusz Sondel, rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii

Zmarł profesor dr hab. Janusz Sondel, współzałożyciel, a od 2001 roku rektor, Wyższej Szkoły ...

LOT proponuje pracę pilotom ze Small Planet

Pilotów, stewardów i stewardesy, którzy stracili pracę w wyniku kłopotów finansowych linii czarterowej Small ...

TUI szkoli internetowych doradców

Internetowy doradca klienta to nowe stanowisko w koncernie TUI. Pierwszych chętnych do pracy z ...

Tadeusz Grocholski został wiceprezesem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk powołał Tadeusza Grocholskiego na zastępcę prezesa Polskiej Agencji ...

W biurach podróży powrót Hiszpanii

Kolejny tydzień spadku zainteresowania wyjazdami z biurami podróży. W ostatnim tygodniu nadwyżka nad zeszłym ...