Reklama

Itaka z tytułem Lider Jakości 2021

Głosami konsumentów Itaka uzyskała I miejsce w kategorii „biura podróży” w badaniu Konsumencki Lider Jakości.

Publikacja: 08.03.2021 16:09

Itaka z tytułem Lider Jakości 2021

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Badanie zleciła redakcja czasopisma „Strefy Gospodarki”. Była to już jego dziesiąta edycja. W tym roku – jak zapewnia organizator – przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy respondentów.

Celem było „nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Badania pokazują też, dlaczego dany produkt lub usługa są uważane przez konsumentów za najlepsze i jakie skojarzenia budzą” – czytamy w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Itaka wystartowała ze sprzedażą zimy 2021/2022. Dużo egzotyki

Itaka została doceniona przez Klientów m.in. za niezawodność, szeroką ofertę, rzetelność i wiarygodność oraz profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie.

Na pytanie „Co sprawiło, że Itaka została uznana za lidera jakości?” respondenci głównie odpowiadali:
• „Nigdy się na nim nie zawiodłam”
• „Posiada fajne oferty w niskiej cenie”
• „Najbardziej znane na rynku, rzetelne i wiarygodne”
• „Byłam zadowolona z tego biura i polecam go wszystkim”
• „Doskonała obsługa klienta i profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie”
• „Godne polecenia pod względem ceny i miejsc do odwiedzania”.

Reklama
Reklama

Dzięki takim opiniom Itaka zyskała złote godło Konsumencki Lider Jakości 2021.

WARTO: „Itaki świat nadal jest piękny”, a do tego mamy dużo nowości na lato

Badanie zleciła redakcja czasopisma „Strefy Gospodarki”. Była to już jego dziesiąta edycja. W tym roku – jak zapewnia organizator – przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy respondentów.

Celem było „nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Badania pokazują też, dlaczego dany produkt lub usługa są uważane przez konsumentów za najlepsze i jakie skojarzenia budzą” – czytamy w komunikacie.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biura Podróży
Ważny wyrok TSUE. Turyście należy się zwrot całych kosztów wycieczki od biura podróży
Biura Podróży
Coral Travel nagrodził najlepszych sprzedawców. W tym roku osiągnie milion klientów
Biura Podróży
Enter Air będzie woził klientów ETI. „Przełamujemy monopol przewoźników egipskich”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biura Podróży
Join UP! zwiększa gwarancję ubezpieczeniową. „Solidna podstawa do dalszej ekspansji”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama