TUI w Niemczech zacieśnia kontakty z agentami

„TUI Window” to nowa forma współpracy touroperatora z agentami. Pod tym hasłem kryją się regularne, półgodzinne webinary, w czasie których kierownicy sprzedaży opowiadają o nowościach touroperatora i odpowiadają na pytania sprzedawców. Celem jest zacieśnienie z nimi kontaktów.

Publikacja: 26.05.2021 08:30

TUI w Niemczech zacieśnia kontakty z agentami

Foto: Fot. Bloomberg

Niemiecki TUI chce być bliżej swoich agentów – wynika z informacji przekazanych przez kierowników sprzedaży, na które powołują się media branży turystycznej. W ramach projektu „TUI Window” regularnie odbywać mają się webinary z agentami, w czasie których kierownicy Ansgar Seibt i Michael Münßinger będą przedstawiać nowości touroperatora, tłumaczyć powody podejmowanych decyzji, a także wyjaśniać strategię biura i sposoby wspierania agentów.

– Bardzo nam zależy na zintensyfikowaniu kontaktów osobistych z naszymi partnerami i to nie tylko teraz, w czasie pandemii – mówi Seibt cytowany w komunikacie prasowym.

CZYTAJ TEŻ: Niemiecki TUI zawiesza call center dla agentów

W trakcie półgodzinnych spotkań uczestnicy będą mogli zadawać na czacie pytania, na które prowadzący od razu odpowiedzą. W planach znajdują się też rozmowy z ekspertami z różnych dziedzin.

Jeśli agent nie będzie mógł wziąć udziału w którymś spotkaniu, jego podsumowanie znajdzie w wewnętrznym serwisie Newsnet.

O terminach webinarów agenci będą informowani mailami, wtedy też dostaną link do spotkania.

ZOBACZ TAKŻE: TUI naciska agentów, by sprzedawali więcej

Niemiecki TUI chce być bliżej swoich agentów – wynika z informacji przekazanych przez kierowników sprzedaży, na które powołują się media branży turystycznej. W ramach projektu „TUI Window” regularnie odbywać mają się webinary z agentami, w czasie których kierownicy Ansgar Seibt i Michael Münßinger będą przedstawiać nowości touroperatora, tłumaczyć powody podejmowanych decyzji, a także wyjaśniać strategię biura i sposoby wspierania agentów.

– Bardzo nam zależy na zintensyfikowaniu kontaktów osobistych z naszymi partnerami i to nie tylko teraz, w czasie pandemii – mówi Seibt cytowany w komunikacie prasowym.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej