Hiszpański Urząd ds. Turystyki w Niemczech ogłosił konkurs dla touroperatorów na najlepsze wyjazdy do Hiszpanii. Zwycięzców wskażą agenci w drodze głosowania, a nagrody zostaną wręczone na targach ITB
Podróże kulturowe i objazdowe, turystyka winna i kulinarna oraz wycieczki dla aktywnych i dla odkrywców to trzy kategorie, w których premiowani będą niemieccy touroperatorzy.
Najlepsze oferty wybiorą pracownicy biur agencyjnych, oddając głosy w ankiecie internetowej. Wśród nominowanych znalazło się łącznie 30 propozycji zarówno od małych, jak i dużych organizatorów, część z nich to specjaliści od wyjazdów do Hiszpanii.
Hiszpański Urząd ds. Turystyki rozlosuje wśród agentów, którzy wezmą udział w plebiscycie, trzy iPady. Konkurs ma także wymiar edukacyjny, bo dzięki niemu agenci mogą dowiedzieć się, jakie oferty są na rynku i zaproponować je swoim klientom.
Nagrody zostaną wręczone 6 marca na imprezie towarzyszącej berlińskim targom ITB Noche de Espana w hotelu hiszpańskiej sieci Melia.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.