Amerykańskie firmy kuszą rabatami

U.S. Travel Association kolejny raz organizuje wyprzedaż ofert wakacyjnych. W akcji udział biorą znane firmy turystyczne, które dają rabaty sięgające 50 procent

Publikacja: 08.05.2019 07:53

Amerykańskie firmy kuszą rabatami

Foto: dailygetaways.ustravel.org

U.S. Travel Association, amerykańska organizacja branżowa skupiająca ponad 1,2 tysiąca członków (podobna do PIT-u), w tym roku już dziesiąty raz startuje z programem Daily Getaways. W projekcie bierze udział ponad 20 firm, między innymi hotele, parki rozrywki i wypożyczalnie samochodów, w tym Universal Studios, Avis, Hilton czy IHG (właściciel między innymi hoteli InterContinental).

Dostępne są zarówno pojedyncze usługi turystyczne, takie jak nocleg, bilet wstępu do atrakcji, jak i całe pakiety, a także punkty w programach lojalnościowych uprawniające do kolejnych zniżek.

Czytaj też: „Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta”.

Wśród propozycji znajdują się oferty z najwyższej półki, na przykład trzy noclegi w pokoju typu suite w luksusowym hotelu Venetian w Las Vegas za 650 dolarów za dwie osoby czy pakiet obejmujący trzy noclegi za dwóch osób w hotelu Manadala Bay w Las Vegas z biletami wstępu na pokaz „Michael Jackson ONE by Cirque du Soleil”, kolacjami i masażem za 1,7 tysiąca dolarów (50 procent rabatu).

Sprzedaż wystartowała 6 maja, a zakończy się 4 czerwca. Przez ten okres każdego dnia będzie można wybierać z kilku propozycji. Przecenione oferty klienci mogą przeglądać na stronie internetowej dailygetaways.ustravel.org. Czas realizacji voucherów określa usługodawca, w niektórych wypadkach są one ważne do czerwca przyszłego roku (na przykład bilet wstępu do Universal Studios Hollywood za 149 dolarów od osoby).

Z okazji 10-lecia programu Daily Getaways U.S. Travel Association organizuje w tym roku loterię – każdy zakup to jeden los. Do wygrania dowolnie skomponowana wycieczka w wybrane miejsce w Stanach Zjednoczonych o wartości 10 tysięcy dolarów. W akcji mogą wziąć udział pełnoletni obywatele kraju.

U.S. Travel Association, amerykańska organizacja branżowa skupiająca ponad 1,2 tysiąca członków (podobna do PIT-u), w tym roku już dziesiąty raz startuje z programem Daily Getaways. W projekcie bierze udział ponad 20 firm, między innymi hotele, parki rozrywki i wypożyczalnie samochodów, w tym Universal Studios, Avis, Hilton czy IHG (właściciel między innymi hoteli InterContinental).

Dostępne są zarówno pojedyncze usługi turystyczne, takie jak nocleg, bilet wstępu do atrakcji, jak i całe pakiety, a także punkty w programach lojalnościowych uprawniające do kolejnych zniżek.

Biura Podróży
Jedno z największych europejskich biur podróży sprzedane za 1 euro
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biura Podróży
Mistrzyni olimpijska ambasadorką turystyki aktwnej w Itace
Biura Podróży
Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”
Biura Podróży
Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biura Podróży
Spór Itaki z Wakacje.pl: Kiedy integracja systemów rezerwacyjnych?