Skrzydła Sukcesu i tort na 30-lecie Itaki

Jestem dumny, że możemy z Itaką współpracować i jestem pewny, że będziemy to biuro podróży wspierać – mówił prezes PPL Porty Lotnicze Mariusz Szpikowski wręczając wiceprezesowi Itaki w imieniu swojej firmy statuetkę Skrzydła Sukcesu

Publikacja: 24.04.2019 14:02

W imieniu Itaki statuetkę od prezesa Mariusza Szpikowskiego (z lewej) odebrał wiceprezes Piotr Henic

W imieniu Itaki statuetkę od prezesa Mariusza Szpikowskiego (z lewej) odebrał wiceprezes Piotr Henicz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Prezes Portów Lotniczych Mariusz Szpikowski wręczył wiceprezesowi biura podróży Itaka Piotrowi Heniczowi statuetkę uczcząc w ten sposób obchodzone w tym roku 30-lecie istnienia tej firmy, a także z okazji podpisania z nią listu intencyjnego w sprawie współdziałania w przyszłości PPL i Itaki na lotnisku w Radomiu.

Czytaj: „Itaka planuje zabierać od 2021 roku klientów z Radomia”.

Oba wydarzenia miały miejsce podczas konferencji zorganizowanej przez nasz serwis, a dotyczącej podsumowania w turystyce wyjazdowej roku 2018, a także dyskusji na temat przyszłości ruchu czarterowego, który obecnie odbywa się z Warszawy, ale ma być przeniesiony do innego lotniska. PPL proponuje, żeby było to lotnisko w Radomiu. W spotkaniu wzięli udział reprezentanci największych biur podróży, lotnisk, linii lotniczych, agentów turystycznych, firm ubezpieczeniowych, eksperci i media branżowe. Nie zabrakło przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Izby Turystyki, Polskiego Związku Organizatorów Turystyki, Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych i Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego.

Wcześniej wiceprezes Itaki Piotr Henicz podczas krótkiej prezentacji opowiedział historię dochodzenia swojej firmy do obecnej pozycji i podziękował całemu środowisku ludzi związanych z turystyką za lata współpracy. – Nasze drogi spotykały się i, mam nadzieję, będą nadal się spotykały w wielu obszarach. Bardzo gorąco w imieniu naszej firmy dziękuję państwu za te wszystkie lata – mówił. I zapewnił, że nawet jeśli w Polsce jakieś biuro podróży wyrośnie na większe od Itaki (nawiązał do szybkiego wzrostu w ostatnich dwóch latach TUI Poland – red.), to „jedno jest pewne, Itaka pozostanie największym polskim biurem podróży”. – Nie wyścig jest dla nas najważniejszy, ale jakość i to, że Itaka jest najbardziej rozpoznawalnym polskim biurem podróży – dodawał.

Prowadzący spotkanie redaktor serwisu Turystyka.rp.pl Filip Frydrykiewicz pogratulował z kolei w imieniu zebranych Itace sukcesu i miejsca, które zajmuje w polskiej turystyce. Porównał Itakę do boi na falującym, a czasem wzburzonym morzu, której obecność pomaga innym wyznaczać kurs w biznesie turystycznym. Było to zgodne z tym co wcześniej podczas swojej prezentacji podsumowującej rok 2018 i początek roku 2019 na rynku mówił prezes Instytutu Badania Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej. Podkreślał on mianowicie, że Itaka stosująca bardzo rozsądną politykę odnośnie wielkości oferty i cen jest firmą stabilizującą rynek i może być punktem odniesienia dla konkurencyjnych biur w prowadzeniu bezpiecznie biznesu turystycznego.

Urodziny Itaki nasza redakcja uczciła ufundowaniem jubilatowi czekoladowego tortu.

Wkrótce na naszych łamach szersze relacje z konferencji.

Prezes Portów Lotniczych Mariusz Szpikowski wręczył wiceprezesowi biura podróży Itaka Piotrowi Heniczowi statuetkę uczcząc w ten sposób obchodzone w tym roku 30-lecie istnienia tej firmy, a także z okazji podpisania z nią listu intencyjnego w sprawie współdziałania w przyszłości PPL i Itaki na lotnisku w Radomiu.

Czytaj: „Itaka planuje zabierać od 2021 roku klientów z Radomia”.

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Niewielka podwyżka ceny wakacji zapewniła Turcji nowy rekord. Grecja też nie odpuszcza
Biura Podróży
Wirtualna Polska przejęła portale turystyczne Grupy Invia. Na ich czele wiceprezes
Biura Podróży
Itaka ma własną markę lotniczą - Air 001. „Nie boimy się wyzwań, jesteśmy jak James Bond”
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Biura Podróży
Rośnie sprzedaż w biurach podróży. To dobra wiadomość. A jaka jest zła?