Skrzydła Sukcesu i tort na 30-lecie Itaki

Jestem dumny, że możemy z Itaką współpracować i jestem pewny, że będziemy to biuro podróży wspierać – mówił prezes PPL Porty Lotnicze Mariusz Szpikowski wręczając wiceprezesowi Itaki w imieniu swojej firmy statuetkę Skrzydła Sukcesu

Publikacja: 24.04.2019 14:02

W imieniu Itaki statuetkę od prezesa Mariusza Szpikowskiego (z lewej) odebrał wiceprezes Piotr Henic

W imieniu Itaki statuetkę od prezesa Mariusza Szpikowskiego (z lewej) odebrał wiceprezes Piotr Henicz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Prezes Portów Lotniczych Mariusz Szpikowski wręczył wiceprezesowi biura podróży Itaka Piotrowi Heniczowi statuetkę uczcząc w ten sposób obchodzone w tym roku 30-lecie istnienia tej firmy, a także z okazji podpisania z nią listu intencyjnego w sprawie współdziałania w przyszłości PPL i Itaki na lotnisku w Radomiu.

Czytaj: „Itaka planuje zabierać od 2021 roku klientów z Radomia”.

Oba wydarzenia miały miejsce podczas konferencji zorganizowanej przez nasz serwis, a dotyczącej podsumowania w turystyce wyjazdowej roku 2018, a także dyskusji na temat przyszłości ruchu czarterowego, który obecnie odbywa się z Warszawy, ale ma być przeniesiony do innego lotniska. PPL proponuje, żeby było to lotnisko w Radomiu. W spotkaniu wzięli udział reprezentanci największych biur podróży, lotnisk, linii lotniczych, agentów turystycznych, firm ubezpieczeniowych, eksperci i media branżowe. Nie zabrakło przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Izby Turystyki, Polskiego Związku Organizatorów Turystyki, Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych i Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego.

Wcześniej wiceprezes Itaki Piotr Henicz podczas krótkiej prezentacji opowiedział historię dochodzenia swojej firmy do obecnej pozycji i podziękował całemu środowisku ludzi związanych z turystyką za lata współpracy. – Nasze drogi spotykały się i, mam nadzieję, będą nadal się spotykały w wielu obszarach. Bardzo gorąco w imieniu naszej firmy dziękuję państwu za te wszystkie lata – mówił. I zapewnił, że nawet jeśli w Polsce jakieś biuro podróży wyrośnie na większe od Itaki (nawiązał do szybkiego wzrostu w ostatnich dwóch latach TUI Poland – red.), to „jedno jest pewne, Itaka pozostanie największym polskim biurem podróży”. – Nie wyścig jest dla nas najważniejszy, ale jakość i to, że Itaka jest najbardziej rozpoznawalnym polskim biurem podróży – dodawał.

Prowadzący spotkanie redaktor serwisu Turystyka.rp.pl Filip Frydrykiewicz pogratulował z kolei w imieniu zebranych Itace sukcesu i miejsca, które zajmuje w polskiej turystyce. Porównał Itakę do boi na falującym, a czasem wzburzonym morzu, której obecność pomaga innym wyznaczać kurs w biznesie turystycznym. Było to zgodne z tym co wcześniej podczas swojej prezentacji podsumowującej rok 2018 i początek roku 2019 na rynku mówił prezes Instytutu Badania Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej. Podkreślał on mianowicie, że Itaka stosująca bardzo rozsądną politykę odnośnie wielkości oferty i cen jest firmą stabilizującą rynek i może być punktem odniesienia dla konkurencyjnych biur w prowadzeniu bezpiecznie biznesu turystycznego.

Urodziny Itaki nasza redakcja uczciła ufundowaniem jubilatowi czekoladowego tortu.

Wkrótce na naszych łamach szersze relacje z konferencji.

Prezes Portów Lotniczych Mariusz Szpikowski wręczył wiceprezesowi biura podróży Itaka Piotrowi Heniczowi statuetkę uczcząc w ten sposób obchodzone w tym roku 30-lecie istnienia tej firmy, a także z okazji podpisania z nią listu intencyjnego w sprawie współdziałania w przyszłości PPL i Itaki na lotnisku w Radomiu.

Czytaj: „Itaka planuje zabierać od 2021 roku klientów z Radomia”.

Pozostało 85% artykułu
Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej
Biura Podróży
Dertour Group przejmuje firmę Anixe. „Strategiczna inwestycja w technologie”
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki z wakacji: Będzie kolejny rekord w biurach podróży
Biura Podróży
Polska platforma turystyczna eSky.pl kupiła znaną brytyjską markę Thomas Cook
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż przyszłorocznych wakacji. Liczy na 320 tysięcy klientów
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki