Prezes Itaki Mariusz Jańczuk gościem „Czterech stron turystyki”

W jakiej kondycji Itaka i cały rynek turystyki wyjazdowej wychodzą z pandemii i wchodzą w sezon letni? Jaki to będzie sezon – co zapowiadają wyniki sprzedaży? Czy Itaka zamierza utrzymać pozycję lidera, jeśli chodzi o wyznaczanie kierunków rozwoju turystyki? I kiedy turystyka wróci do dawnej świetności?

Publikacja: 11.05.2021 14:24

Prezes Itaki Mariusz Jańczuk gościem „Czterech stron turystyki”

Foto: Mariusz Janczuk założył Itakę 32 lata temu. Od tamtej pory firma wyrosła na największe polskie biuro podróży. Fot. Itaka

Przed pandemią zorganizowana turystyka wyjazdowa rozkwitała i z roku na rok biła rekordy liczby obsłużonych klientów. Splot sprzyjających okoliczności – wzrost zamożności społeczeństwa, małe bezrobocie, stabilizacja polityczna w najpopularniejszych wśród turystów krajach – powodował, że Polacy chętnie podróżowali. Pojawienie się koronawirusa i ogłoszenie lockdownu w Polsce, większości krajów Europy i wielu krajach świata, było dla rozpędzonej lokomotywy turystycznej, jak zderzenie ze ścianą.

Sezon letni 2021, choć wystartuje późno, będzie pierwszym sezonem od tamtego czasu, dającym touroperatorom nadzieję na powrót do dawnej działalności, choć na początek w ograniczonej skali.

O nadziejach związanych z nowym otwarciem, planach Itaki, przyszłości całego rynku turystycznego w kraju i na świecie porozmawiamy podczas spotkania on line w cyklu „Cztery strony turystyki” z

Mariuszem Jańczukiem, prezesem największego polskiego biura podróży Itaka.

Kiedy? Poniedziałek, 17 maja, godzina 11.30.

Gdzie? Transmisja na żywo na Turystyka.rp.pl i na www.facebook.com/Turystykarzeczpospolita

Partnerem cyklu rozmów o branży turystycznej „Cztery strony turystyki” jest ERGO Ubezpieczenia Podróży.

""

turystyka.rp.pl

ZOBACZ WCZEŚNIEJSZE SPOTKANIA:

Nasza rozmowa: Lato 2021 – jaki to będzie sezon?

Jak odmrozić turystykę – rozmowa z cyklu „Cztery strony turystyki”

Przed pandemią zorganizowana turystyka wyjazdowa rozkwitała i z roku na rok biła rekordy liczby obsłużonych klientów. Splot sprzyjających okoliczności – wzrost zamożności społeczeństwa, małe bezrobocie, stabilizacja polityczna w najpopularniejszych wśród turystów krajach – powodował, że Polacy chętnie podróżowali. Pojawienie się koronawirusa i ogłoszenie lockdownu w Polsce, większości krajów Europy i wielu krajach świata, było dla rozpędzonej lokomotywy turystycznej, jak zderzenie ze ścianą.

Biura Podróży
Itaka: To był najlepszy rok w historii biur podróży, ale liczymy na jeszcze lepszy
Materiał Promocyjny
Budowa farm wiatrowych i fotowoltaicznych
Biura Podróży
Rego-Bis zabierze czarterem klientów z Zielonej Góry do Albanii
Biura Podróży
Prezes TUI: Współpraca z agentami turystycznymi nam się opłaca, chcemy więcej
Biura Podróży
Fostertravel.pl rośnie w miastach i miasteczkach. 15 nowych salonów w rok
Materiał Promocyjny
ORLEN Paczka ma 4000 automatów paczkowych i rośnie w imponującym tempie
Biura Podróży
Turystyczna Organizacja Otwarta rusza na pomoc bułgarskiej turystyce
Biura Podróży
Anex Tour dziękował agentom za udany sezon. 250 tysięcy klientów w Polsce