ESky: Nasze pakiety "city break" i "wakacje" konkurencją dla oferty touroperatorów

W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż pakietów dynamicznych łączących lot i nocleg wzrosła w Grupie eSky o 200 procent w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Publikacja: 06.06.2023 11:58

Pakiety nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają przed Polakami

Pakiety nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają przed Polakami dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży - mówi wiceprezes Łukasz Neska

Foto: Materiały prasowe eSky

ESky rozwija sprzedaż pakietów dynamicznych, „przenosząc do Polski najlepsze wzorce organizacji podróży znane Amerykanom czy Brytyjczykom” - informuje firma w komunikacie.

Pakiety "city break" i "wakacje" łączą zalety dynamicznego pakietowania, czyli elastyczność i różnorodność oferty, z rozwiązaniami znanymi z tego co robią touroperatorzy, jak przejazdy z lotniska - chwali się agent., który jest teraz też touroperatorem, wpisanym do ewidencji organizatorów turystyki.

- Odpoczynek z touroperatorami to często sztywny czas trwania podróży, mały wybór hoteli, w dodatku dosyć sztampowych, a także mała siatka kierunków - mówi wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky Łukasz Neska, cytowany w komunikacie. - Tymczasem nasze pakiety nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają przed Polakami dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Obok Turcji, Hiszpanii, Grecji czy Egiptu w zasięgu ręki mają Portugalię, Cypr, Maltę, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji, Albanię i inne kierunki, dokąd realizowane są loty.

Rozwijaniem tego produktu ma zająć się nowy dyrektor ds. dynamicznego pakietowania, Nicholas Smith. Smith doświadczenie zdobywał w brytyjskich firmach turystycznych, jak loveholidays.com i lastminute.com, gdzie odpowiadał za wdrożenie i rozwój pakietowania dynamicznego. "To za jego sprawą tradycyjni touroperatorzy stracili sporą część klientów na rzecz internetowych biur podróży" - pisze o nowym dyrektorze eSky.

Czytaj więcej

ESky z rekordowym wynikiem finansowym. Europa Środkowo-Wschodnia motorem rozwoju

Smith wesprze Grupę eSky „w łączeniu najlepszych zachodnich praktyk dynamicznego pakietowania ze zwyczajami konsumenckimi turystów z Europy Środkowo-Wschodniej”. Będzie też ściśle współpracował z Jarosławem Grabczakiem, wieloletnim menedżerem produktu u największych touroperatorów w Polsce, a obecnie menedżerem ds. wypoczynku i zakwaterowania w eSky. Współpraca ta, podkreśla eSky, pozwoli wypracować „unikatowy na skalę regionu model pakietów dynamicznych, łączący wybrane rozwiązania touroperatorów z zaletami internetowych biur podróży, w szczególności przejrzystym procesem transakcyjnym, zaawansowaną wyszukiwarką ofert i szerokim filtrowaniem”.

Strategia Grupy eSky zakłada zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów. W pierwszym kwartale tego roku wzrosła ona o 200 procent w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku.

- Szukamy również sposobów na wzmocnienie spółki poprzez akwizycje. Szczególną wagę przykładamy do osiągnięcia pełnej synergii z przejmowaną firmą, z myślą o naszych celach biznesowych - dodaje Łukasz Neska.

Grupa eSky to właściciel platformy do organizacji podróży. Swoje usługi oferuje w ponad 50 krajach. Sprzedaje loty, noclegi, pakiety lot plus nocleg, a także produkty dodatkowe, takie jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, transfery lotniskowe i atrakcje. Firma zakończyła 2022 rok z rekordowym w swojej historii wynikiem EBITDA na poziomie ponad 90 milionów złotych.

ESky rozwija sprzedaż pakietów dynamicznych, „przenosząc do Polski najlepsze wzorce organizacji podróży znane Amerykanom czy Brytyjczykom” - informuje firma w komunikacie.

Pakiety "city break" i "wakacje" łączą zalety dynamicznego pakietowania, czyli elastyczność i różnorodność oferty, z rozwiązaniami znanymi z tego co robią touroperatorzy, jak przejazdy z lotniska - chwali się agent., który jest teraz też touroperatorem, wpisanym do ewidencji organizatorów turystyki.

Pozostało 87% artykułu
Biura Podróży
35 lat Itaki: 10 milionów klientów i największy zysk w historii
Biura Podróży
Majówka - kierunek zagranica. „To przez mocną złotówkę i złą pogodę w Polsce”
Biura Podróży
Zuzanna Sprycha na czele Turystycznej Organizacji Otwartej
Biura Podróży
Wakacje z biurem podróży. Grecja i Hiszpania tańsze niż Bułgaria i Turcja
Biura Podróży
Do kogo po tanie wakacje w dobrych hotelach? Zdecydowanie prowadzi jedno biuro podróży