Rejs po Karaibach lub na Antarktydę z Booking.com? To już możliwe

Platforma Booking.com dodała nową usługę – można na jej amerykańskiej wersji kupić rejs statkiem wycieczkowym. Firma chce dotrzeć do kolejnej grupy klientów na największym dla tego segmentu podróży rynku.

Publikacja: 13.11.2023 15:33

Rejs po Karaibach lub na Antarktydę z Booking.com? To już możliwe

Foto: Adobe Stock

58 procent rezerwacji rejsów wycieczkowych pochodzi z rynku amerykańskiego - wynika z raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Rejsów Wycieczkowych (CLIA). Skłoniło to giganta internetowego, pośrednika w sprzedaży noclegów i innych usług turystycznych, do wejścia także na ten rynek. Booking.com wprowadził właśnie do sprzedaży wycieczki po morzu. Rezerwować je można od 9 listopada na amerykańskiej wersji strony portalu – informuje firma w informacji prasowej.

Czytaj więcej

Booking.com będzie za kilka lat największym biurem podróży?

W Booking.com mamy rejsy po całym świecie

Sprzedaż realizowana jest w ramach współpracy z wiodącą agencją rejsów wycieczkowych World Travel Holdings, która zapewnia dostęp do ponad 10 tysięcy ofert realizowanych przez ponad 30 przewoźników morskich i rzecznych na całym świecie. Klienci w rejs mogą wypłynąć z jednego z ponad 55 portów. Oferta obejmuje zarówno krótkie programy, na przykład trzydniowe ze Stanów Zjednoczonych na Bahamy, siedmiodniowe wokół Karaibów, jak i luksusowe wyprawy na Antarktydę czy rejsy po rzekach w różnych krajach świata.

Portal będzie oferował też vouchery na różne kwoty od 50 do 1000 dolarów, w zależności od ceny pakietu, które klient wykorzysta na wydatki na pokładzie w czasie rejsu. Ponieważ zbliżają się wyprzedaże związane z tak zwanym Czarnym Piątkiem, przez pewien czas wartość tych voucherów będzie podwojona. Dodatkowo pojawią się oferty na wyłączność od wybranych armatorów, w tym Carnival Cruise Line, Celebrity Cruises, Nordic, Cruise Line, Royal Caribbean International i kilku innych.

Booking.com - nie tylko noclegi i zwiedzanie

Booking.com przypomina, że w serwisie klienci mogą zarezerwować już każdy element swojej podróży, w tym transport do portu wypłynięcia, zakwaterowanie przed rejsem lub po nim i zwiedzanie atrakcji w odwiedzanych miejscach.

– Stany Zjednoczone są największym rynkiem rejsów wycieczkowych na świecie, a my chcemy odpowiedzieć na ten popyt i obsłużyć go przez naszą stronę – deklaruje cytowany w komunikacie dyrektor Booking.com na Stany Zjednoczone Ben Harrell.

Czytaj więcej

Booking.com: Z nami podróż zaplanujesz dzięki sztucznej inteligencji

Raporty branżowe pokazują, że 85 procent osób, które były na rejsie, deklaruje, że wybierze się w taką podróż ponownie. Wskaźnik ten wzrósł o ponad 6 procent w porównaniu z okresem przed pandemią.

Co więcej, 75 procent podróżnych w Stanach Zjednoczonych potwierdza, że bliskość wody powoduje, że czują się bardziej zrelaksowani, a ponad jedna trzecia jest zainteresowana spędzeniem wakacji w sposób związany jakoś z wodą.

58 procent rezerwacji rejsów wycieczkowych pochodzi z rynku amerykańskiego - wynika z raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Rejsów Wycieczkowych (CLIA). Skłoniło to giganta internetowego, pośrednika w sprzedaży noclegów i innych usług turystycznych, do wejścia także na ten rynek. Booking.com wprowadził właśnie do sprzedaży wycieczki po morzu. Rezerwować je można od 9 listopada na amerykańskiej wersji strony portalu – informuje firma w informacji prasowej.

Pozostało 85% artykułu
Transport
Opóźniony lot i długie oczekiwanie na lotnisku? Sprawdź, jakie należy się odszkodowanie
W sądzie i w urzędzie
Ile kosztuje i jak długo trzeba czekać na wyrobienie paszportu?
Biura Podróży
Ceny w biurach podróży przestają spadać. Koniec serii przecen?
Biura Podróży
Niemiecka gospodarka słabnie. Biura podróży tego nie odczuwają, ale tylko na razie
Biura Podróży
Anex Tour Poland startuje z wyjazdami do dalekich krajów