Reklama

Strona internetowa Itaki doceniona w konkursie Mobile Trends Awards

Biuro podróży Itaka odebrało podczas gali 21 marca w Krakowie Mobile Trends Awards. Nagrodę dostała za stronę www.itaka.pl.

Publikacja: 23.03.2024 13:53

Strona internetowa Itaki doceniona w konkursie Mobile Trends Awards

Foto: Materiały prasowe Itaki

Kapituła Mobile Trends Awards doceniła serwis Itaki za unikatowy design, wydajność strony na urządzeniach mobilnych i rezultaty biznesowe, wynikające z implementacji projektu - czytamy w komunikacie touroperatora.

Czytaj więcej

Zupełna nowość w ofercie Itaki. Egzotyczny kierunek, "jakiego jeszcze nie było"

Prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej przyznawane jest od 13 lat za najlepsze projekty internetowe. Laureatami Mobile Trends Awards byli między innymi TVN, mBank, Santander Bank Polska, Knorr, Unilever Polska, Red Bull Polska, Onet.pl i Cyfrowy Polsat.

Strona internetowa Itaki doceniona za jakość i szybkość

Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane były w 12 kategoriach przez kapitułę konkursu, w skład której wchodzili eksperci z branży mobile. Kapituła, po selekcji zgłoszeń, w każdej kategorii wybrała kilka projektów, które walczyły o dodatkowe punkty w głosowaniu internautów. W tym roku konkurencja była ogromna, gdyż do konkursu wpłynęło ponad 200 zgłoszeń, nominowanych zostało 69 projektów, a internauci oddali ponad 80 tysięcy głosów.

- Nagroda Mobile Trends Awards to odpowiednik Oskara w świecie mobilnych technologii internetowych i olbrzymi sukces całego zespołu zaangażowanego w projekt nowej strony Itaki - mówi cytowany w komunikacie dyrektor e-commerce w Itace Tomasz Szagdaj. - Od samego początku redesignu serwisu podejście „mobile first” było dla nas najważniejsze. Projekt był długi i wymagający, ale nagroda, jak i wyniki sprzedażowe, dobitnie pokazują, że nasz wysiłek się opłacił.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Itaka: To był najlepszy rok w historii biur podróży, ale liczymy na jeszcze lepszy

Unowocześniona strona internetowa Itaki jak u Matissa

Itaka w czerwcu 2023 roku udostępniła unowocześnioną wersję swojej strony internetowej. Zmiana służyła poprawieniu jej wyglądu, szybkości działania, jakości treści i dostępności na urządzeniach mobilnych. Projekt estetyką nawiązywał do sztuki słynnego francuskiego malarza fowisty, Henriego Matissa, a dzięki pełnemu zintegrowaniu systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami sprzedaży, informacje na stronie, w tym dotyczące ceny i dostępności miejsc, są na bieżąco aktualizowane.

Projektanci odwołali się też do możliwości sztucznej inteligencji, dzięki której klienci mogą wyszukiwać oferty najlepiej dopasowane do swoich potrzeb i łatwiej analizować opinie wpisywane na temat poszczególnych hoteli.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Sąd: Odwołanie lotu pokrzyżowało plany? Należy się i zwrot pieniędzy, i odszkodowanie
Biura Podróży
Zmiana kierunku ruchu cen w biurach podróży. Po spadkach wzrost kosztów wakacji 2026
Biura Podróży
Koncern TUI: W tym roku mieliśmy 34,7 miliona klientów. Najlepszy wynik w historii
Biura Podróży
TUI Poland z umową na czartery za prawie miliard złotych. „Nawet trzy loty dziennie”
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama