Zaledwie kilka dni temu agent turystyczny, działający w internecie i prowadzący na zasadach franczyzy salony sprzedaży, Fostertravel.pl, zmienił nazwę na prostszą i łatwiejszą do zapamiętania, a także mającą się kojarzyć z czymś przyjemnym – Urlop.pl. A już w sobotę otworzył pierwszy punkt sprzedaży pod nową marką.
Chociaż firma działa od 20 lat, dopiero w ostatnich dwóch latach rośnie z większą dynamiką. Tylko w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy otworzyła pod swoją marką piętnaście nowych sklepów z wycieczkami, w tym między innymi w podwarszawskich Łomiankach i w Wesołej.
Czytaj więcej
Po 20 latach znika z rynku marka Fostertravel.pl. Ale spokojnie, firma zostaje, zmienia tylko nazwę. Jej nowy szyld to Urlop.pl.
Salon z wycieczkami w kontenerze
Salon w Rembertowie, na obrzeżu Warszawy, powstał w... kontenerze postawionym na parkingu centrum handlowego Era Park. – To bardzo wygodne rozwiązanie – wyjaśnia Piotr Szczucki odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej w firmie. – Kontener jest niedrogi, można nim samodzielnie rozporządzać i samemu sobie regulować godziny pracy w nim. Inaczej niż w wypadku wynajmowania stałego lokalu w samym centrum handlowym, co jest obwarowane przez właściciela wieloma ograniczeniami. Minimalizuje też ryzyko, bo jeśli okaże się, że miejsce nie jest trafione do prowadzenia takiej działalności jak nasza, to zawsze można kontener przenieść w inne miejsce lub sprzedać – dodaje.
Tort na otwarcie swojego salonu jego właścicielka zrobiła sama. - Najtrudniej było zrobić róże - ujawniła