Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP

materiały prasowe

– Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich – komentuje prezes PPH Krzysztof Jędrocha

Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Ireneusz Węgłowski i prezes Fundacji Polish Prestige Hotels Krzysztof Jędrocha podpisali porozumienie dotyczące współpracy między organizacjami. PPH jest pierwszą fundacją w gronie członków IGHP, która jest wiodącym na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowym, reprezentującym polskie niezależne obiekty hotelowe o wyjątkowym i różnorodnym charakterze – podaje przedstawiciel Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Magdalena Mareczko-Diuwe.

– IGHP pozyskała wyjątkowego partnera do współpracy. Program Polish Prestige Hotels od lat cieszy się zaufaniem zarówno gości hotelowych, jak i samych hotelarzy. Cieszymy się, że wspólnie z PPH będziemy działać na rzecz rozwoju naszej branży, zwłaszcza, że pracujemy nad wieloma nowymi projektami, które wymagają szerokiego wsparcia ze strony hotelarzy. Wierzę, że inicjatywy IGHP zyskały dzisiaj silnego sojusznika – mówi prezes IGHP Ireneusz Węgłowski. Podkreśla również, że porozumienie zawarte między organizacjami, to ważny sygnał dla rynku. – Mając wspólne cele, można zjednoczyć siły i razem działać jeszcze bardziej skutecznie na rzecz całej branży hotelarskiej – dodaje.

– Również dla Fundacji PPH niezwykle istotne jest stałe partnerstwo we współpracy z IGHP oraz wzajemne zrozumienie wyzwań, przed którymi dziś stoi branża hotelarska w Polsce. Działalność IGHP w wielu obszarach wpisuje się w cele statutowe Fundacji PPH, a zrealizowane już wspólne projekty tylko potwierdzają szansę na zbudowanie aliansu, który będzie miał znacznie większy wpływ na przyszłość branży oraz hoteli członkowskich obu organizacji. Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich, które z jednej strony chcą zachować niezależność właścicielską i zarządczą, w tym tożsamość i logo, z drugiej strony mają szansę otrzymać wsparcie grupy łączącej dziś ponad 350 hoteli – mówi prezes PPH Krzysztof Jędrocha.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

NIK: Promocja turystyczna działa, ale nie wiemy czy skutecznie

Promocja turystyczna Polski była prowadzona prawidłowo, ale brakuje narzędzi, żeby ocenić, jaki miała wpływ ...

Lotnisko w Lublinie ma wiceprezesa od strategii

Rada Nadzorcza Portu Lotniczego Lublin powołała nowego, trzeciego członka zarządu spółki w randze wiceprezesa. ...

Focus otworzył butikowy hotel w Sopocie

Polska sieć Focus Hotels na początku kwietnia 2018 roku otworzyła swój trzeci hotel w ...

Trzaskowski: Nie damy zabrać Warszawie lotniska

Kandydat Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Warszawy Rafał Trzaskowski powiedział, że nie pozwoli ani zlikwidować ...

TUI: Rosnące ceny w Hiszpanii pomogły Turcji

W Grupie TUI Turcja mocno zyskuje na popularności. Liczba rezerwacji na wakacje 2018 roku ...