Do holenderskiego serwisu działającego także w Polsce, dołączają Bas Tolmeijer jako nowy prezes (CEO), Francesco Monaco jako dyrektor operacyjny i John Stoffers jako dyrektor finansowy. W zarządzie pozostają dwaj założyciele Bidroomu, czyli dotychczasowy prezes Michael Ros i Casper Knieriem.

Bidroom to założony w 2014 roku w Hadze serwis pośredniczący w wynajmowaniu noclegów. Od innych OTA odróżnia się tym, że nie pobiera prowizji od hotelarzy, przyświeca mu idea złamania monopolu Bookingu i Expedii. Jego przychody pochodzą z abonamentów – 59 euro rocznie płacą turyści szukający noclegów (mają wtedy zniżki), 149 euro płacą obiekty typu bed&breakfast i właściciele apartamentów, a 299 euro hotelarze 3-, 4-, i 5-gwiazdkowi (za wpuszczenie na platformę).

Założyciele Bidroomu cytowani w komunikacie firmy tłumaczą rozszerzenie zarządu: „Idea współpracy z platformą rezerwacyjną bez prowizji jest doceniana przez hotelarzy. Nasza baza użytkowników stale wzrasta. Za sprawą wspólnego projektu z Visą firma stała się rozpoznawalna na międzynarodowym rynku. Następnym krokiem jest umocnienie pozycji Bidroom na rynku platform rezerwacyjnych, korzystając z doświadczenia 3 nowych profesjonalistów z zarządu”.

Tolmeijer, Monaco i Stoffers zdobywali doświadczenie na rynku hotelarskim prowadząc sieć hoteli Apollo, którą wspólnie założyli. Tego lata sprzedali ją sieci Fattah Hotels. – Lata pracy na rynku hotelarskim pokazały nam, jak niekorzystne są warunki współpracy, które oferują znane platformy rezerwacyjne – wyjaśnia nowy prezes. – Wymuszają na nich różne zobowiązania i wciąż podnoszą prowizje od rezerwacji. W Bidroomie zadbamy o zwiększenie  naszej globalnej społeczności podróżników, oferując im i hotelom sprawiedliwe warunki rezerwacji.

Pięcioosobowy zarząd Bidroomu tworzą teraz, oprócz Tolmeijera jako prezesa: Michael Ros jako chief operating officer (COO), odpowiadający za codziennie działanie firmy, Casper Knieriem (chief development officer), zajmujący się ekspansją międzynarodową, John Stoffers jako chief financial officer, a Francesco Monaco zadba o strategię sprzedaży jako chief commercial officer.