Przybywa członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

materiały prasowe

O 41 hoteli i 8 dostawców powiększyło się grono członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w drugim półroczu 2016 roku. Teraz do organizacji należy 230 obiektów hotelowych o łącznej liczbie 29 tysięcy pokojów

Wśród członków, którzy dołączyli do IGHP do końca 2016 roku, znalazła się sieć hoteli Puro, liczne niesieciowe hotele i obiekty noclegowe, a także te, które należą do największych międzynarodowych sieci hotelarskich, a także dostawcy usług i produktów dla branży.

Oto ich lista: Hotel Sopot, Hotel Leda, Hotel New Skanpol, Hotel Hugo Business & SPA, Pałac w Rymaniu, Hotel Emocja, Hotel Morena, Spa Hotel Jawor, Villa Aromat, Dom Wczasowy Amer-Pol, Pensjonat Edmar, Hotel Bajka, Hotel La Mar, Hotel Europa, Dwór Klembów, Hotel Niemcza, Hotel Cztery Pory Roku, Hotel i Restauracja Jaś Wędrowniczek, Hotel Rzeszów, Garage Hotel, Dwór Carski, Hotel Amax, Hotel Ambasada, Hotel City, Hotel Tęczowy Młyn, ibis Styles Białystok, 4 Hotele Puro, Hotel Kossak, Hotel Senacki, Hotel Villa Park Med&Spa, Głęboczek Vine Resort & Spa, Hotel Esperanto, Park Hotel, Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport, Best Western Hotel Cristal, Hotel Podlasie, Hotel Żubrówka i Hotel Hilton z Rzeszowa oraz dostawcy: UPC Biznes, Ceramiche Marca Corona, Espondi, Profitroom, Idea Profit, Mumotive Group, Intuition Bathrooms i SIX Payment Services.

– Rosnąca liczba członków to dowód, że izba działa coraz prężniej i przysparza zrzeszonym w niej podmiotom coraz więcej korzyści, w tym finansowych, jak np. porozumienie z TVP w ramach którego, hotele członkowskie uzyskały istotną zniżkę w opłatach za retransmisję sygnału telewizyjnego (czytaj: „Hotelarze z IGHP zapłacą o połowę mniej za TVP”)– komentuje  prezes IGHP Ireneusz Węgłowski, cytowany w komunikacie.

Dodaje, że działania izby mają pozytywny wydźwięk dla całej branży, czego przykładem jest wstrzymanie, dzięki złożeniu przez IGHP wniosku w sądzie w 2013 roku, ogromnych opłat za prawa autorskie.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego powstała w 2003 roku. Jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju oraz wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków. Izba promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży i dba o interesy polskich hotelarzy na arenie międzynarodowej, będąc jedynym reprezentantem naszej branży w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego) z siedzibą w Brukseli.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Włosi ostrzegają, kiedy będą korki

Dwa ostatnie weekendy lipca i dwa pierwsze weekendy w sierpniu zapowiedziano jako czas szczytu ...

Branża lotnicza: Uwolnić fotele w samolotach!

Latanie z co drugim fotelem pustym to „morderczy wirus dla całego polskiego rynku lotniczego”. ...

Lotnisko w Modlinie: Najlepszy lipiec w historii

W zeszłym miesiącu Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin odprawił 297,2 tysiąca pasażerów. Był to najlepszy ...

Szykują się historyczne zwolnienia w Emirates

Dubajskie Emirates, jedna z najbardziej podziwianych i rozpoznawalnych linii lotniczych na świecie, przymierzają się ...

Stewardesa Ryanaira jak sprzedawczyni

Perfumy, posiłek, kupon-zdrapka – łącznie osiem różnych artykułów mają sprzedawać codziennie członkowie personelu pokładowego ...

Niemiecki TUI upraszcza system motywacyjny dla agentów

Agenci niemieckiego TUI, żeby dostać zniżkę na swoje wakacje, nie będą musieli zbierać punktów, ...