Przybywa członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

materiały prasowe

O 41 hoteli i 8 dostawców powiększyło się grono członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w drugim półroczu 2016 roku. Teraz do organizacji należy 230 obiektów hotelowych o łącznej liczbie 29 tysięcy pokojów

Wśród członków, którzy dołączyli do IGHP do końca 2016 roku, znalazła się sieć hoteli Puro, liczne niesieciowe hotele i obiekty noclegowe, a także te, które należą do największych międzynarodowych sieci hotelarskich, a także dostawcy usług i produktów dla branży.

Oto ich lista: Hotel Sopot, Hotel Leda, Hotel New Skanpol, Hotel Hugo Business & SPA, Pałac w Rymaniu, Hotel Emocja, Hotel Morena, Spa Hotel Jawor, Villa Aromat, Dom Wczasowy Amer-Pol, Pensjonat Edmar, Hotel Bajka, Hotel La Mar, Hotel Europa, Dwór Klembów, Hotel Niemcza, Hotel Cztery Pory Roku, Hotel i Restauracja Jaś Wędrowniczek, Hotel Rzeszów, Garage Hotel, Dwór Carski, Hotel Amax, Hotel Ambasada, Hotel City, Hotel Tęczowy Młyn, ibis Styles Białystok, 4 Hotele Puro, Hotel Kossak, Hotel Senacki, Hotel Villa Park Med&Spa, Głęboczek Vine Resort & Spa, Hotel Esperanto, Park Hotel, Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport, Best Western Hotel Cristal, Hotel Podlasie, Hotel Żubrówka i Hotel Hilton z Rzeszowa oraz dostawcy: UPC Biznes, Ceramiche Marca Corona, Espondi, Profitroom, Idea Profit, Mumotive Group, Intuition Bathrooms i SIX Payment Services.

– Rosnąca liczba członków to dowód, że izba działa coraz prężniej i przysparza zrzeszonym w niej podmiotom coraz więcej korzyści, w tym finansowych, jak np. porozumienie z TVP w ramach którego, hotele członkowskie uzyskały istotną zniżkę w opłatach za retransmisję sygnału telewizyjnego (czytaj: „Hotelarze z IGHP zapłacą o połowę mniej za TVP”)– komentuje  prezes IGHP Ireneusz Węgłowski, cytowany w komunikacie.

Dodaje, że działania izby mają pozytywny wydźwięk dla całej branży, czego przykładem jest wstrzymanie, dzięki złożeniu przez IGHP wniosku w sądzie w 2013 roku, ogromnych opłat za prawa autorskie.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego powstała w 2003 roku. Jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju oraz wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków. Izba promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży i dba o interesy polskich hotelarzy na arenie międzynarodowej, będąc jedynym reprezentantem naszej branży w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego) z siedzibą w Brukseli.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polacy pojadą do Turcji bez wiz

Obywatele Polski, Austrii, Belgii, Holandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii nie będą od 2 marca ...

Touroperatorzy 2019: Ranking bez ratingów

Jest ranking, nie ma ratingów. Trzy biura schodzą ze sceny. Choć rosną przychody, spadają ...

Luc Gesvret

Klienci hoteli coraz bardziej wymagający

Za kilka lat milenialsi i pokolenie Z będą dla sieci hotelowych główną grupą gości. Ich oczekiwania ...

Ryanair redukuje loty, zbyt optymistycznie ocenił popyt

Ryanair ogłosił, że zmniejszy liczbę lotów we wrześniu i październiku o 20 procent. Decyzja ...

Emilewicz proponuje program osłonowy dla firm, w tym dla turystycznych

Tanie pożyczki z BGK, odroczenie płacenia składek na ZUS i VAT-u, nowy sposób rozliczana ...

Włochy – zniszczony hotel nielegalną inwestycją

Po katastrofie w Abruzji, gdzie ogromna lawina zniszczyła hotel, zasypując poszukiwanych obecnie 25 osób, ...