Warszawski Novotel Centrum podaje, że w 2016 roku obsłużył łącznie 368 tysięcy gości, czyli o 3,95 procent więcej niż rok wcześniej (354 tysiące).

– Nie możemy oferować sztywnych rozwiązań, jeśli chcemy osiągnąć sukces na rynku. Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów, dostosowujemy się do ich wymagań i proponujemy rozwiązania szyte na miarę – mówi Vincent Dujardin, dyrektor generalny hotelu Novotel Warszawa Centrum, cytowany w komunikacie prasowym.

W 2016 roku w obiekcie odbyło się 556 spotkań. Wykorzystanie hotelowej przestrzeni konferencyjnej wzrosło zaś o 7 procent. Hotel oferuje klientom MICE 9 sal, o łącznej powierzchni 1,2 tysiąca metrów kwadratowych, i 6 pokojów biznesowych do organizacji mniejszych spotkań.

Ostatnio w obiekcie wprowadzono też zmianę organizacji przerw kawowych. Klienci biznesowi mają do wyboru 5 typów przekąsek: regionalną, energetyzującą, oczyszczającą, owocową i bio. Potrawy składające się na nowe menu serwowane są w małych porcjach, by zmniejszyć marnotrawienie jedzenia. Jak podaje hotel, w ostatnich 4 miesiącach obiekt obniżył wagę wyrzucanej żywności o 50 procent i zredukował jej wartość do 0,3 procent wartości sprzedaży.

– Przedsięwzięcia mają na celu zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko – dodaje Dujardin.