Orbis żegna Mercure’y z Jeleniej Góry i Karpacza

Materiały promocyjne

Orbis podpisał przedwstępną umowę sprzedaży dwóch obiektów – Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort. Transakcja ma mu przynieść 26,5 miliona złotych zysku

Ostateczna transakcja ma zostać zakończona do 31 marca, o ile zgodę na nią wyda walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki. Na konto Orbisu trafiło już 10 procent opłaty, czyli 2,65 miliona złotych. Reszta ma zostać uiszczona do 5 dni po sfinalizowaniu sprzedaży.

Mimo sprzedaży obiekty nadal będą działać pod marką Mercure, tyle że w ramach umowy franczyzowej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Słowacja odmraża turystykę

Słowacja zaczyna od środy wdrażać drugi i trzeci etap uwalniania gospodarki i życia społecznego ...

KLM dodaje drugi lot z Gdańska do Amsterdamu

Linie lotnicze KLM zapowiedziały, że od 29 października podwoją liczbę lotów z Gdańska do ...

Niemieckie miasta krytykują biura podróży

Zbyt małe zaangażowanie w promowanie własnego kraju zarzucają touroperatorom organizacje odpowiedzialne za marketing miast ...

Rosną pensje egipskich przewodników

700 funtów egipskich dziennie będą zarabiać przewodnicy w Egipcie, zdecydowało tamtejsze Ministerstwo Turystyki. Wcześniej ...

Arabia Saudyjska kończy z segregacją płciową w restauracjach

W Arabii Saudyjskiej restauracje nie będą już musiały mieć dwóch osobnych wejść – jednego ...

400 tysięcy klientów, którzy zarezerwowali wyjazdy, skorzysta z wypoczynku zgodnie z planem

Thomas Cook ze Skandynawii ma już nowych właścicieli

Trzy firmy przejęły skandynawski odział Thomasa Cooka, informuje koncern w oświadczeniu prasowym. Do skandynawskiego ...