Orbis żegna Mercure’y z Jeleniej Góry i Karpacza

Materiały promocyjne

Orbis podpisał przedwstępną umowę sprzedaży dwóch obiektów – Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort. Transakcja ma mu przynieść 26,5 miliona złotych zysku

Ostateczna transakcja ma zostać zakończona do 31 marca, o ile zgodę na nią wyda walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki. Na konto Orbisu trafiło już 10 procent opłaty, czyli 2,65 miliona złotych. Reszta ma zostać uiszczona do 5 dni po sfinalizowaniu sprzedaży.

Mimo sprzedaży obiekty nadal będą działać pod marką Mercure, tyle że w ramach umowy franczyzowej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

FlixBus i PolskiBus już z jedną stroną www

Dwa miesiące po ogłoszeniu współpracy FlixBus i PolskiBus zintegrowały systemy sprzedażowe. Klienci wchodzący na ...

Hiszpańscy hotelarze nie będą obniżać cen

Na zimę hotelarze z Wysp Kanaryjskich obniżają ceny, żeby pozyskać klientów i złagodzić skutki ...

Brazylia – zatonął statek i prom

W ciągu dwóch dni w Brazylii zatonął statek i prom i co najmniej 41 ...

Grecos da pracę uśmiechniętym pasjonatom

Touroperator rozpoczął nabór na stanowiska rezydentów, animatorów i pilotów wycieczek. Oferuje pracę od kwietnia ...

Na Heathrow krótka przerwa w lotach przez podejrzany przedmiot

Międzynarodowe lotnisko Heathrow w Londynie na krótko zawiesiło w piątek odloty z jednego z ...

Moje Hotele – ruszył nowy program lojalnościowy

Możliwość licytacji noclegu to jeden z wyróżników programu lojalnościowego, który niezależnym hotelom oferuje firma ...