W obiekcie znajdą się całodobowa restauracja, bar, ponad 900 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej, parking i 900 metrów kwadratowych ośrodka odnowy biologicznej wraz z siłownią i krytym basenem. Za projekt odpowiada Grupa Inwestycyjna Hossa SA, gdyńska firma architektoniczna z 25-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości.

– Polska, dzięki średniemu wzrostowi PKB o 3,6 procent w 2015 roku i rozwojowi turystyki krajowej, stała się ważnym graczem na europejskim rynku hotelowym – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju Carlson Rezidor Hotel Group.

– Przez cały proces przygotowania projektu i pozyskania marki Radisson Blu wspierała nas spółka Hotel Professionals, firma zajmująca się doradztwem i zarządzaniem w sektorze hotelarskim – dodaje, również cytowany w komunikacie, Bartłomiej Kołubinski, członek zarządu Grupy Inwestycyjnej Hossa SA.