Sprzedając noclegi wraz z przelotem koncern chce zaistnieć jako wakacyjny doradca, oferujący gościom spersonalizowane pakiety w atrakcyjnych cenach. Do dyspozycji klientów jest 30 kierunków (od Paryża i Buenos Aires, po Dubaj, Rio de Janeiro, Bangkok i Nowy Jork), a w nich 180 hoteli. Kupno pakietów punktuje w systemie lojalnościowym koncernu –  Le Club AccorHotels.

Oferta to efekt współpracy koncernu z MisterFly, agencją turystyczną specjalizującą się w sprzedaży przecenionych i promocyjnych biletów lotniczych. Firma zarządza nowym produktem AccorHotels.com i obsługuje jego klientów.

Usługę można zarezerwować zarówno przez stronę internetową i aplikację mobilną, jak i przez serwis MoodMatch, należącą do Accoru wyszukiwarkę hoteli.

Romain Roulleau, wiceprezes do spraw sprzedaży internetowej i usług cyfrowych w AccorHotels, mówi, że przez wprowadzenie pakietów obejmujących przelot i zakwaterowanie koncern realizuje strategię rozwoju cyfrowego, którego celem jest przekształcenie firmy w przedsiębiorstwo turystyczne.