Priceline Group zmienia się w Booking Holding

Materiały promocyjne

Priceline Group, właściciel Booking.com, zmienia nazwę na Booking Holdings. W ten sposób podkreśla znaczenie swojej najważniejszej spółki

Glenn Fogel, prezes Priceline Group, wyjaśniał w rozmowie ze stacją CNBC, że zmiana nazwy pomoże podkreślić znaczenie portalu Booking.com i zmienić wizerunek grupy na „bardziej globalny”. Jak podał, w serwisie można znaleźć 1,5 miliona obiektów, a dziennie składanych jest ponad milion rezerwacji.

Booking.com jest bardzo znany w Europie, ale mniej na swoim macierzystym rynku, czyli w Stanach Zjednoczonych. Zmiana nazwy ma to zmienić. Jest też częścią strategii, której celem jest wypromowanie koncernu jako przedsiębiorstwa zajmującego szeroko rozumianym wynajmem, nie tylko pokojów hotelowych.

– Chcemy mieć nazwę kojarzoną z różnymi rzeczami, które robimy – dodaje Fogel. Obecnie do Booking Holdings należy sześć marek: Booking.com, priceline.com, Kayak, agoda.com, Rentalcars.com i OpenTable.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Net Holiday ogłasza upadłość

Nieprawidłowości zostawione przez poprzedni zarząd i konkurencja na rynku spowodowały, że nowy właściciel i ...

Na Balearach będzie drożej

O 100 procent wzrośnie podatek turystyczny na Balearach. Nowa taryfa zacznie obowiązywać w przyszłym ...

Tourasia: Polegamy na agentach turystycznych

Dlaczego Tourasia? Bo jesteśmy specjalistami od Azji, bo mamy najlepsze kontrakty hotelowe, bo mamy ...

Maj miesiącem wzrostu w Rainbow

Biuro podróży Rainbow podało w komunikacie giełdowym, że w maju zarobiło o 16,5 procent ...

Hindusi kupują 205 boeingów

Tani indyjski przewoźnik SpiceJet zamówił u Boeinga 205 wąskokadłubowych samolotów B737 MAX o wartości ...

Sydney najgorętsze od 1939 roku

47,3 stopnia Celsjusza zanotowano w Sydney. To najwyższa temperatura w tym mieście od 79 ...