Priceline Group zmienia się w Booking Holding

Materiały promocyjne

Priceline Group, właściciel Booking.com, zmienia nazwę na Booking Holdings. W ten sposób podkreśla znaczenie swojej najważniejszej spółki

Glenn Fogel, prezes Priceline Group, wyjaśniał w rozmowie ze stacją CNBC, że zmiana nazwy pomoże podkreślić znaczenie portalu Booking.com i zmienić wizerunek grupy na „bardziej globalny”. Jak podał, w serwisie można znaleźć 1,5 miliona obiektów, a dziennie składanych jest ponad milion rezerwacji.

Booking.com jest bardzo znany w Europie, ale mniej na swoim macierzystym rynku, czyli w Stanach Zjednoczonych. Zmiana nazwy ma to zmienić. Jest też częścią strategii, której celem jest wypromowanie koncernu jako przedsiębiorstwa zajmującego szeroko rozumianym wynajmem, nie tylko pokojów hotelowych.

– Chcemy mieć nazwę kojarzoną z różnymi rzeczami, które robimy – dodaje Fogel. Obecnie do Booking Holdings należy sześć marek: Booking.com, priceline.com, Kayak, agoda.com, Rentalcars.com i OpenTable.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

W turystyce najlepiej działa marketing szeptany

Tylko w Warszawie mieszka około 200 tysięcy ludzi skłonnych do skorzystania z dóbr luksusowych. ...

Tysiące klientów Air Berlina straci pieniądze

Około 100 tysięcy posiadaczy biletów linii Air Berlin nie odzyska swoich pieniędzy – szacuje ...

Wakacje.pl kontra TUI. Stawka – 20 milionów złotych

Największy w Polsce agent turystyczny Wakacje.pl wystąpiły do największego touroperatora TUI Poland o 20 ...

Amerykański apetyt na niemiecki Der Touristik

Nowojorski fundusz inwestycyjny Certares chce kupić hiszpańską sieć hoteli Barcelo i być może koncern ...

Kalendarz korzystny na majówkę

Kreta, Zakintos, Rodos, Majorka, Riwiera Turecka – tam najczęściej będzie można spotkać polskich turystów ...

Traveldata: Ceny wakacji hamują

Wobec podnoszenia opłat i podatków w zachodniej Europie tanie linie lotnicze mogą zwiększyć ekspansję ...