Priceline Group zmienia się w Booking Holding

Materiały promocyjne

Priceline Group, właściciel Booking.com, zmienia nazwę na Booking Holdings. W ten sposób podkreśla znaczenie swojej najważniejszej spółki

Glenn Fogel, prezes Priceline Group, wyjaśniał w rozmowie ze stacją CNBC, że zmiana nazwy pomoże podkreślić znaczenie portalu Booking.com i zmienić wizerunek grupy na „bardziej globalny”. Jak podał, w serwisie można znaleźć 1,5 miliona obiektów, a dziennie składanych jest ponad milion rezerwacji.

Booking.com jest bardzo znany w Europie, ale mniej na swoim macierzystym rynku, czyli w Stanach Zjednoczonych. Zmiana nazwy ma to zmienić. Jest też częścią strategii, której celem jest wypromowanie koncernu jako przedsiębiorstwa zajmującego szeroko rozumianym wynajmem, nie tylko pokojów hotelowych.

– Chcemy mieć nazwę kojarzoną z różnymi rzeczami, które robimy – dodaje Fogel. Obecnie do Booking Holdings należy sześć marek: Booking.com, priceline.com, Kayak, agoda.com, Rentalcars.com i OpenTable.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Już ponad 50 ofiar upałów w Kanadzie

W czasie trwających od tygodnia upałów w kanadyjskiej prowincji Quebec zmarły już 54 osoby. ...

Poznań zyska połączenie z Rejkiawikiem

Wizz Air zapowiedział uruchomienie połączenia z Poznania do Rejkiawiku, stolicy Islandii. Loty rozpoczną się ...

Niechęć do turystów będzie narastać

Turystyka zrównoważona wymaga grubych portfeli i większego oczytania. Tymczasem turystyka masowa jest ślepa na ...

Niskie ceny pomogą Tunezji?

Tunezja wróci do łask brytyjskich turystów dzięki niskim cenom, uważają tamtejsi eksperci turystyczni Thomas ...

Sztokholm ma za dużo hoteli

Średnie obłożenie w sztokholmskich hotelach jest coraz mniejsze, choć w mieście nocuje coraz więcej ...

Wielka Brytania: Wakacje w kraju droższe niż za granicą

Zagraniczne wakacje w popularnych europejskich kurortach turystycznych są w tym roku dla Brytyjczyków tańsze ...