Nowy reprezentant IGHP na Podkarpaciu

materiały prasowe

Nowym dyrektorem regionalnym Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Podkarpaciu został Wojciech Fronczak, dyrektor Hilton Garden Inn Rzeszów

Wojciech Fronczak to hotelarz i gastronom z ponad 30-letnim stażem zawodowym, w tym 20-letnim na stanowiskach kierowniczych w międzynarodowych, pięciogwiazdkowych sieciach hotelarskich. Od września 2017 roku pełni funkcję dyrektora generalnego Hilton Garden Inn Rzeszów, a od marca 2018 roku także dyrektora regionalnego IGHP.

Był uczestnikiem wielu szkoleń zawodowych organizowanych przez Management Centre Europe i Cornell University. Specjalizuje się w restrukturyzacji i optymalizacji operacji hotelowych i gastronomicznych i w planowaniu, przygotowaniu i otwarciach nowych obiektów. Buduje i rozwija zespoły operacyjne oraz sprzedażowo-eventowe. Tworzy procedury operacyjne i monitoruje ich efektywność, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości zarządczej USALI.

Członek Zespołu Ekspertów Hotelarstwa i Gastronomii przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie opracowującego na zlecenie Instytutu Badań Edukacyjnych projekt Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Turystyce (SRKT). Członek Rady ds. Kompetencji Sektora Turystyki Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, przewodniczący Zespołu Gastronomii.

Pracował między innymi dla: Airport Hotel Okęcie, DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Center Warsaw, spółki Hotele DeSilva, Le Meridien Bristol (obecnie Luxury Collection); Sheraton Warsaw Hotel, Trusthouse Forte Hotel Bristol i dla Orbisu.

Prowadzi firmę doradczą HoReCa Expert specjalizującą się w audytach operacyjnych, analizach efektywności, doradztwie branżowym i konsultacjach dla Inwestorów.

Do zadań dyrektorów regionalnych IGHP należy m.in. usprawnienie wzajemnej komunikacji środowiska polskich hotelarzy, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby, dbanie o obecnych członków, a także pozyskiwanie nowych oraz monitorowanie wydarzeń branżowych w regionach, współpraca z władzami, samorządami i innymi instytucjami z regionów, które mają lub mogą mieć wpływ na branżę hotelarską.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turystyka najlepsza w obsłudze klientów

Branża turystyczna znalazła się na pierwszym miejscu rankingu satysfakcji klientów sektora usług. 9 na ...

Włosi: Turyści nie przyjeżdżają, bo się boją

Po seriach wstrząsów sejsmicznych w środkowych Włoszech znacznie spadła liczba turystów w tej części ...

HanseMerkur wzmacnia zespół sprzedaży

Anna Bliskowska została specjalistą do spraw sprzedaży w polskim biurze firmy HanseMerkur Ubezpieczenia Podróży. ...

Modlin: Jesteśmy naturalnym lotniskiem dla Warszawy

Jesteśmy otwarci na różne rozwiązania, nawet takie, w którym Państwowe Porty Lotnicze przejmują pełną ...

AccorHotels niezadowolony z wyników portalu

AccorHotels chciał stworzyć portal konkurujący z największymi sprzedawcami miejsc hotelowych na świecie. Po dwóch ...

7 milionów turystów Itaki

Wrocławskie lotnisko obsłużyło dzisiaj 7-milionowego klienta biura podróży Itaka. Okazała się nim turystka z ...