Focus otworzył butikowy hotel w Sopocie

materiały prasowe

Polska sieć Focus Hotels na początku kwietnia 2018 roku otworzyła swój trzeci hotel w Trójmieście.

Hotel mieści się w ścisłym centrum miasta przy ulicy 1 Maja 7 w Sopocie. Jest zlokalizowany w najbardziej reprezentacyjnej części miasta z dogodną bazą wypadową zarówno do plażowania, nocnej zabawy czy też zwiedzania Sopotu, jak i całego Trójmiasta.

Focus Hotel Premium Sopot oferuje 70 pokoi w stylu skandynawskim. Nowy obiekt Focus Premium w Sopocie oferuje gościom restaurację, salę konferencyjną, pokój zabaw dla dzieci oraz saunę i salę fitness Goście mają do dyspozycji restaurację serwującą dania kuchni międzynarodowej oraz saunę i salę fitness. Hotelowy parking na 56 miejsc postojowych, został przygotowany z wykorzystaniem automatycznego systemu parkingowego Modulo. Innowacyjne rozwiązanie pozwala powielić liczbę miejsc parkingowych na dostępnym terenie, nie ingerując w jego architekturę.

– Pierwszy raz w historii naszej działalności, postawiliśmy na tak unikalny i charakterystyczny wystrój i gustowne połączenie nowoczesnego wzornictwa z funkcjonalnością. Efektem tych działań było powstanie pierwszego hotelu Focus w stylu butikowym, który fantastycznie wpisuje się w architekturę Sopotu. Inwestycję uważam za duży sukces naszej sieci i jestem przekonany, że obiekt spotka się z pozytywnymi opiniami – mówi w komunikacie wiceprezes zarządu sieci Focus Hotels, Łukasz Płoszyński.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Grupa Emirates ogłasza wyniki za rok 2017-2018

Emirates informuje, że 30. rok z rzędu osiąga zysk i stabilny rozwój firmy W ...

Abonament? Hotel jest jeszcze w powijakach

To, że firma zarejestrowała swój hotel w Centralnym Wykazie Obiektów Hotelarskich i dostał on ...

W biurach podróży rok 2016 był rokiem spadku

O 2 procent mniejsza była w roku 2016 liczba wyjazdów z biurami podróży niż ...

Teneryfa: Sukces dzięki większej różnorodności

Teneryfę odwiedziło w zeszłym roku 5,7 miliona ludzi – najwięcej w historii wyspy. Przychody ...

Airbnb inwestuje w atrakcje

Od 2016 roku Airbnb zwiększył liczbę oferowanych atrakcji z 500 do ponad 30 tysięcy. ...

Barcelońskie bary bez Wi-Fi

Właściciele barów w Barcelonie coraz częściej rezygnują z bezprzewodowej sieci internetowej, by zachęcić klientów ...