AccorHotels prezentuje swoje warszawskie włości

Post Image
Post Image
Post Image

12 hoteli własnych, pięć kategorii, sześć marek, 3300 pokojów, 86 sal konferencyjnych, cztery rodzaje restauracji – warszawski Orbis podsumował swój stan posiadania

Zbliża się sezon konferencji i spotkań. AccorHotels postanowił pochwalić się swoimi nieprzeciętnymi możliwościami w organizowaniu różnorodnych wydarzeń – tak biznesowych jak i prywatnych. Zaprosił więc na bankiet, połączony z koncertem gwiazd, swoich pracowników, kontrahentów i dziennikarzy.

Sieć hoteli należących do koncernu jest szczególnie rozbudowana, liczy 12 obiektów wszystkich kategorii – od jednogwiazdkowych ibisów budget do pięciogwiazdkowego Sofitela. Wchodzi w to siedem ibisów (od jednej gwiazdki do trzech), do tego dwa hotele spod znaku Mercure (cztery gwiazdki), dwa Novotele (cztery gwiazdki) i jeden obiekt marki Sofitel (pięć gwiazdek). Daje to w sumie ponad 3300 pokojów. Przy czym najwięcej gości naraz jest w stanie przyjąć Novotel Centrum – w 742 pokojach pomieści ich 1170. Najmniej natomiast przenocuje w ibisie Warszawa Ostrobramska, w którego 137 pokojach są 274 łóżka.

Jak podkreśla Stefan Potocki z AccorHotels, niektóre z warszawskich hoteli to obiekty z długą tradycją, wpisane w krajobraz miasta od lat, jak Mercure Grand przy ulicy Kruczej, Novotel Centrum na Marszałkowskiej, czy Sofitel Victoria przy pl. Piłsudskiego. Inne z kolei to obiekty nowo wybudowane, zabiegające dopiero o miejsce w historii stolicy.

Wszystkie razem mają 86 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni prawie 6 tysięcy metrów kwadratowych. W każdym można zorganizować konferencję, biznesowe spotkanie, naradę lub warsztaty. Na specjalne życzenie przygotowują też wydarzenia o innym charakterze, jak wesela, bale, wspólne kibicowanie rozgrywkom sportowym (np. Novotel Football Night w 2018 roku), koncerty (kampania „ibis. tu mieszka muzyka”), a nawet pokazy mody (Mercure Fashion Night) – zapewnia firma.

Oczkiem w głowie hotelarzy z AccorHotels są restauracje. Firma dzieli je na cztery koncepty: ibis Kitchen, Winestone, Novo Square i La Brasserie. Te warszawskie mogą pomieścić prawie tysiąc osób. Przygotowanych przez nie przysmaków próbowali uczestnicy wspomnianego bankietu. Gości zbawiali też artyści – Kayah i Marcin Wyrostek z zespołem.

Niedługo możliwości hotelowego giganta jeszcze się zwiększą. W tym roku otworzy on w we Włochach drugi hotel marki ibis Styles, a w połowie 2020 roku na Bielanach obiekt mieszczący dwa hotele – Mercure i ibisa.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ukraina – polscy turyści w szpitalu z zatruciem

34 turystów, w tym 11 Polaków, przebywających w ośrodku wypoczynkowym w ukraińskich Karpatach, trafiło ...

Santorini wprowadzi dzienny limit liczby turystów

18 tysięcy turystów, którzy w niektóre dni w takiej liczbie przybywali na grecką wyspę ...

W biurach podróży powrót Hiszpanii

Kolejny tydzień spadku zainteresowania wyjazdami z biurami podróży. W ostatnim tygodniu nadwyżka nad zeszłym ...

Luksor inwestuje, by przyciągnąć nowych turystów

By przyciągnąć więcej gości, Luksor poszerzy ofertę turystyczną dla klientów indywidualnych i grup biznesowych. ...

Lufthansa: Zysk zmaleje, bo paliwo jest droższe

W 2016 roku Lufthansa wypracowała wyniki zgodne z przewidywaniami, ale w tym spodziewa się ...

Thomas Cook zaciska pasa i szuka większych marż

Thomas Cook zamierza mocniej skupić się na lokowaniu gości w hotelach własnych, dynamicznym pakietowaniu ...