Szwedzka spółka Radisson Hospitality, należąca do hotelowej grupy Radissona, ogłosiła że jej nowy hotel w Warszawie będzie prowadzony pod nową marką Radisson RED. Czym się będzie wyróżniać? Ma to być „ekskluzywna lifestyle’owa” marka, która połączy „najlepsze inspiracje warszawską muzyką, architekturą i kulturą”. „Luźna atmosfera, ciekawa oferta kulturalna, odważny wystrój wnętrz – to wszystko sprawi, że hotel ten będzie miejscem dostarczającym gościom niezapomnianych przeżyć” – czytamy w komunikacie firmy. Cytowany w nim wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group Elie Younes nazywa nową markę też „odważną, eklektyczną i wesołą marką”.

Otwarcie Radissona RED Warsaw planowane jest na 2023 rok. Ten liczący 267 pokojów hotel ma zająć dolną część wielofunkcyjnego 140-metrowego wieżowca Liberty Tower, który powstanie na stołecznej Woli (Grzybowska róg Żelaznej). Hotel będzie dysponować też restauracją, barem, siłownią i przestrzenią spotkań i wydarzeń o powierzchni 820 m2.

Budowa Liberty Tower ma się rozpocząć w przyszłym roku. Inwestorem jest spółka Golub GetHouse. Radisson wynajmie od niej na swój hotel część budynku.

Razem z zapowiadanym hotelem Radisson będzie mieć w Polsce 17 obiektów oferujących prawie 3,8 tysiąca pokojów (już działająacych lub będących w budowie).