Travelist zadebiutował w 2013 roku. Specjalizuje się w oferowaniu w atrakcyjnych cenach pakietów pobytowych w hotelach i pensjonatach, zawierających oprócz noclegu także inne usługi, na przykład wyżywienie, zabiegi spa czy atrakcje turystyczne. Serwis współpracuje z ponad 1000 polskimi i zagranicznymi hotelami, w tym takich marek jak Mercure, Radisson czy Golden Tulip.

Tylko w pierwszym roku działalności Travelist zdobył 600 tysięcy użytkowników, dzisiaj ma ich ponad 5 milionów. Miesięcznie odnotowuje 4,4 miliona odsłon, 12,5 tysiąca rezerwacji i prawie 17 milionów złotych obrotu. – Pobyty w hotelach kupowane są średnio co 3 minuty – mówi dyrektor ds. sprzedaży i planowania w Travelist Agata Prosińska, cytowana w komunikacie spółki wydanym z okazji sześciolecia działalności.

Od 2014 roku Travelist należy do międzynarodowej firmy Secret Escapes, działającej w sferze turystyki online. W najnowszym rankingu (z marca tego roku) „Financial Timesa” tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie zajmuje 389. miejsce, jako jedna z 22 polskich spółek.