„Razem w podróży” – dzięki nowej platformie łatwiej będzie prowadzić turystyczny biznes

Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) zainaugurowała projekt „Razem w podróży” (Together in Travel). Ma wspierać w codziennej pracy małe i średnie firmy. To one właśnie stanowią trzon sektora turystycznego na świecie.

Publikacja: 22.10.2024 00:50

„Razem w podróży” – dzięki nowej platformie łatwiej będzie prowadzić turystyczny biznes

Foto: Adobe Stock

Platforma Together in Travel powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, którym trudno przebić się w dyskusji o potrzebach i wyzwaniach. Firmy te zazwyczaj nie mają też pieniędzy, by zainwestować w swój rozwój na poziomie, jaki jest dostępny w większych organizacjach. Szczegóły projektu przedstawiono w czasie szczytu WTTC, w Perth w Australii Zachodniej.

Dostęp do wiedzy i szkoleń gwarancją zdrowego biznesu w turystyce

Platforma umożliwia nawiązywanie kontaktów i korzystanie z programów edukacyjnych. To też bogactwo treści przydatnych przedsiębiorcom. Od przyszłego roku będzie można je subskrybować – za to trzeba będzie już zapłacić, ale inicjatorzy obiecują, że w zamian użytkownicy dostaną jeszcze więcej korzyści i dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

Twórcom chodzi o to, by zachęcić firmy do dzielenia się pomysłami i narzędziami, które mogą wspomóc rozwój przedsiębiorstw. - Małe i średnie firmy są kamieniem węgielnym podróży i turystyki, miliony przedsiębiorstw świadczą usługi klientom, tworzą innowacyjne start-upy i dostarczają wiedzy o lokalnych warunkach większym partnerom – mówi prezes i dyrektor generalna WTTC Julia Simpson w komunikacie z wydarzenia.

Czytaj więcej

Jak dużo można zarobić na turystyce? Przykłady tych ludzi pokazują, że dużo

Z kolei wiceprzewodniczący ds. członkostwa w WTTC Matthew Upchurch, uważa, że powołanie społeczności Together in Travel kamień milowy w misji organizacji reprezentowania interesów MŚP w branży turystycznej i wspierania ich rozwoju firm. - W miarę jak sektor turystyczny stawia czoła globalnym wyzwaniom jak pandemia, inicjatywy takie jak ta są niezbędne do budowania odporniejszej i stabilnej przyszłości wszystkich zaangażowanych stron – tłumaczy.

Turystyka drobnym biznesem stoi

Ryan Mossny, współzałożyciel Matagarup Zip+Climb, potwierdza, że dla jego małej firmy dostęp do kluczowych zasobów i kontaktów branżowych może być wyzwaniem. - Nowa inicjatywa WTTC pojawiła się w idealnym momencie - dzięki odpowiedniemu wsparciu będziemy mogli bezpośrednio zająć się rozwiązywaniem problemów, co pozwoli nam nie tylko przetrwać, ale i rozwijać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – twierdzi.

WTTC przewiduje, że ten rok będzie dla turystyki rekordowy. Wpływy światowego PKB z turystyki mają wynieść 11,1 biliona dolarów. Sektor odgrywa również kluczową rolę w promowaniu przedsiębiorczości i wprowadzaniu nowych pomysłów do gospodarki. Niektóre z firm, które dziś są potęgami, powstały z pomysłów „przy kuchennym stole”.

Platforma Together in Travel powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, którym trudno przebić się w dyskusji o potrzebach i wyzwaniach. Firmy te zazwyczaj nie mają też pieniędzy, by zainwestować w swój rozwój na poziomie, jaki jest dostępny w większych organizacjach. Szczegóły projektu przedstawiono w czasie szczytu WTTC, w Perth w Australii Zachodniej.

Dostęp do wiedzy i szkoleń gwarancją zdrowego biznesu w turystyce

Pozostało 85% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Egipt chce dotrzeć do młodych turystów. Szuka pomocy w Google'u