„Razem w podróży” – dzięki nowej platformie łatwiej będzie prowadzić turystyczny biznes

Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) zainaugurowała projekt „Razem w podróży” (Together in Travel). Ma wspierać w codziennej pracy małe i średnie firmy. To one właśnie stanowią trzon sektora turystycznego na świecie.

Publikacja: 22.10.2024 00:50

„Razem w podróży” – dzięki nowej platformie łatwiej będzie prowadzić turystyczny biznes

Foto: Adobe Stock

Platforma Together in Travel powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, którym trudno przebić się w dyskusji o potrzebach i wyzwaniach. Firmy te zazwyczaj nie mają też pieniędzy, by zainwestować w swój rozwój na poziomie, jaki jest dostępny w większych organizacjach. Szczegóły projektu przedstawiono w czasie szczytu WTTC, w Perth w Australii Zachodniej.

Dostęp do wiedzy i szkoleń gwarancją zdrowego biznesu w turystyce

Platforma umożliwia nawiązywanie kontaktów i korzystanie z programów edukacyjnych. To też bogactwo treści przydatnych przedsiębiorcom. Od przyszłego roku będzie można je subskrybować – za to trzeba będzie już zapłacić, ale inicjatorzy obiecują, że w zamian użytkownicy dostaną jeszcze więcej korzyści i dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

Twórcom chodzi o to, by zachęcić firmy do dzielenia się pomysłami i narzędziami, które mogą wspomóc rozwój przedsiębiorstw. - Małe i średnie firmy są kamieniem węgielnym podróży i turystyki, miliony przedsiębiorstw świadczą usługi klientom, tworzą innowacyjne start-upy i dostarczają wiedzy o lokalnych warunkach większym partnerom – mówi prezes i dyrektor generalna WTTC Julia Simpson w komunikacie z wydarzenia.

Czytaj więcej

Jak dużo można zarobić na turystyce? Przykłady tych ludzi pokazują, że dużo

Z kolei wiceprzewodniczący ds. członkostwa w WTTC Matthew Upchurch, uważa, że powołanie społeczności Together in Travel kamień milowy w misji organizacji reprezentowania interesów MŚP w branży turystycznej i wspierania ich rozwoju firm. - W miarę jak sektor turystyczny stawia czoła globalnym wyzwaniom jak pandemia, inicjatywy takie jak ta są niezbędne do budowania odporniejszej i stabilnej przyszłości wszystkich zaangażowanych stron – tłumaczy.

Turystyka drobnym biznesem stoi

Ryan Mossny, współzałożyciel Matagarup Zip+Climb, potwierdza, że dla jego małej firmy dostęp do kluczowych zasobów i kontaktów branżowych może być wyzwaniem. - Nowa inicjatywa WTTC pojawiła się w idealnym momencie - dzięki odpowiedniemu wsparciu będziemy mogli bezpośrednio zająć się rozwiązywaniem problemów, co pozwoli nam nie tylko przetrwać, ale i rozwijać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – twierdzi.

WTTC przewiduje, że ten rok będzie dla turystyki rekordowy. Wpływy światowego PKB z turystyki mają wynieść 11,1 biliona dolarów. Sektor odgrywa również kluczową rolę w promowaniu przedsiębiorczości i wprowadzaniu nowych pomysłów do gospodarki. Niektóre z firm, które dziś są potęgami, powstały z pomysłów „przy kuchennym stole”.

Platforma Together in Travel powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, którym trudno przebić się w dyskusji o potrzebach i wyzwaniach. Firmy te zazwyczaj nie mają też pieniędzy, by zainwestować w swój rozwój na poziomie, jaki jest dostępny w większych organizacjach. Szczegóły projektu przedstawiono w czasie szczytu WTTC, w Perth w Australii Zachodniej.

Dostęp do wiedzy i szkoleń gwarancją zdrowego biznesu w turystyce

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Nowe Trendy
Rumuni mieli podróżować do Ameryki bez wiz od tego roku. Teraz muszą czekać
Nowe Trendy
Warszawskie zabytki w parku miniatur w Brukseli
Nowe Trendy
Turyści odwracają się od Ameryki Donalda Trumpa. „Skutki antypatii"
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Nowe Trendy
Z turystyki do dyplomacji. Były szef Maltańskiej Organizacji Turystycznej ambasadorem w Polsce
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście