Prezes POT Robert Andrzejczyk i prezes Polonusa Maciej Acedański podpisali porozumienie w tej sprawie. Współpraca ma się opierać na „promocji w materiałach wydawniczych i wizerunkowych”, wspólnym organizowaniu w kraju i za granicą spotkań i imprez mających „kreować i promować produkty turystyczne”. POT i Polonus będą nagłaśniać na swoich stronach internetowych i w mediach społecznościowych wzajemnie swoje działania.

– Bardzo się cieszę z nawiązania współpracy z kolejnym przewoźnikiem – mówi cytowany w komunikacie POT Andrzejczyk. – Jestem bardzo zadowolony z efektów współdziałania zarówno z LOT-em, jak i PKP Intercity. Razem udowadniamy, że Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie i pracujemy nad zwiększeniem ruchu turystycznego. Pierwszą akcją, w którą włączy się nasz nowy partner będzie jesienna edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Wierzę, że dzięki tej współpracy jeszcze więcej Polaków w pierwszy weekend października wyruszy w Polskę i skorzysta z ofert obniżonych o połowę.

A Acedański dodaje: – Współpraca z POT-em doskonale wpisuje się w strategię Polonusa, w której poprzez konsolidację i partnerstwa zwiększamy atrakcyjność oferty i zachęcamy mieszkańców Polski do podróżowania komfortowymi autokarami. Tuż po uruchomieniu sieci Polonus Partner, która ma integrować polskich przewoźników, przyszedł czas na promowanie podróżowania po naszym pięknym kraju.