Turcja chce więcej turystów kwalifikowanych

Materiały promocyjne

Więcej pieniędzy na promocję i lepsze wykorzystanie nowoczesnych form reklamy – zapowiada minister turystyki i kultury Turcji Nuri Ersoy

Jak informuje dziennik „Daily Sabah” na swojej stronie internetowej, Turcja ma brać udział w najważniejszych targach, ale przede wszystkim musi reklamować się w nowoczesny sposób, który zrobi wrażenie na użytkownikach YouTube’a czy wpływowych blogerach.

Zmian należy spodziewać się już od stycznia 2019 roku. Reklamy będą realizowane głównie w krajach, z których realizowane są bezpośrednie loty regularne do Turcji. Na początek Ersoy chce się skoncentrować na dziesięciu najważniejszych rynkach, między innymi na Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Holandii. Później plan ma być poszerzony na 20 państw, z których przyjeżdża najwięcej gości.

Minister, który sam jest doświadczonym menedżerem turystycznym, uważa że w promowaniu turystyki należy wprowadzić zmiany. – Turystyka masowa rzeczywiście odniosła sukces, mamy nadzieję, że w tym roku odwiedzi nas 40 – 42 miliony turystów, co byłoby świetnym wynikiem. Równolegle do ruchu masowego, musimy przejść do turystyki kwalifikowanej i turystów kwalifikowanych – zaznacza Ersoy.

Ersoy przypomina, że ruch realizowany w ramach operacji czarterowych potrafi się bardzo szybko kurczyć, a potem nagle rosnąć, dlatego ważne jest, żeby otwierać bezpośrednie loty regularne, jeśli to możliwe, także samolotami z klasą biznes. W ten sposób niepewność związana z czarterami będzie zażegnana.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wzrosło zagrożenie lawinowe na Babiej Górze

Do trzeciego stopnia podnieśli zagrożenie lawinowe na północnych stokach Babiej Góry w Beskidach ratownicy ...

Linie lotnicze: Latamy na pusto

W związku ze strachem towarzyszącym epidemii koronawirusa pasażerowie linii lotniczych odwołują rezerwacje. Samoloty latają ...

Branża turystyczna wystawia sobie złą ocenę

Niepewni, bezradni, egoistyczni – taki obraz samych siebie przedstawiają przedsiębiorcy turystyczni, wynika z ankiety ...

Centrum handlowe Dubai Mall na topie

Dubai Tourism opublikował coroczny „Visitor Report”, który przedstawia wyniki turystyki przyjazdowej za ubiegły rok ...

Pożar hotelu w Batumi – 11 ofiar śmiertelnych

11 osób straciło życie, a 21 odniosło rany w wyniku pożaru hotelu Leogrand w ...

„Poznań za pół ceny” – 38 ofert, 113 tysięcy zwiedzających

Zakończył się eksperymentalny, bo wirtualny, „Poznań za pół ceny”. Swoje usługi w obniżonych cenach ...