Amadeus pomoże Dubajowi w promocji

Pixabay

Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus, pomoże Dubai Turism lepiej poznać potrzeby turystów

Dubajski departament turystyki, marketingu i handlu (Dubai Tourism) – realizując strategię „digital, mobile and social first” – zawarł umowę z travel audience, platformą reklamową przeznaczoną dla branży turystycznej.

Współpraca obejmie tworzenie kampanii, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki dostępowi do schematów wyszukiwania podróży system będzie mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje już też narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat podróży, w tym dane na temat wyszukiwań, rezerwacji  i harmonogramów podróżnych.

– Turystyka ma kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego i różnorodności Dubaju – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Issam Kazim, dyrektor generalny dubajskiego departamentu turystyki, marketingu i handlu. – Travel audience, dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii i zespołowi ekspertów, a także szerokiemu zasięgowi, jaki daje Amadeus, to narzędzie, które dostarczy nam istotnych informacji pomagających w podejmowaniu ważnych decyzji. Realizując kampanie marketingowe dopasowane do konkretnych odbiorców w wybranych kanałach, możemy przyciągnąć nowych turystów z całego świata, rozbudowując zarazem naszą stałą bazę odwiedzających – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Straż Graniczna poprawi odprawy na lotniskach

Stanowiska Straży Granicznej do odprawy pasażerów na lotniskach mają być wzmocnione, sprawniej mają także ...

Hiszpania przyspiesza otwarcie granic

21 czerwca, a nie jak wcześniej zapowiadała 1 lipca, Hiszpania otworzy granice dla mieszkańców ...

Airbnb chce mieć własną linię lotniczą

Szef Airbnb chce, by jego firma oferowała jak najszerszy zakres usług turystycznych. W rozmowie ...

Budapeszt – kawiarnia ze zwierzętami zamknięta

Działalność kawiarni w Budapeszcie, w której można było głaskać różne zwierzęta, zawieszono ze skutkiem ...

Pasażerowie wolą kanapki pakowane hermetycznie

Linie lotnicze i lotniska należą do branż najbardziej narażonych na negatywne skutki koronawirusa. Może ...

Betlej: Prawie dwa miliony sprzedanych wycieczek

W tym roku biura podróży sprzedały już 1,85 miliona wyjazdów. To wynik lepszy niż ...