Dubajski departament turystyki, marketingu i handlu (Dubai Tourism) – realizując strategię „digital, mobile and social first” – zawarł umowę z travel audience, platformą reklamową przeznaczoną dla branży turystycznej.

Współpraca obejmie tworzenie kampanii, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki dostępowi do schematów wyszukiwania podróży system będzie mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje już też narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat podróży, w tym dane na temat wyszukiwań, rezerwacji  i harmonogramów podróżnych.

– Turystyka ma kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego i różnorodności Dubaju – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Issam Kazim, dyrektor generalny dubajskiego departamentu turystyki, marketingu i handlu. – Travel audience, dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii i zespołowi ekspertów, a także szerokiemu zasięgowi, jaki daje Amadeus, to narzędzie, które dostarczy nam istotnych informacji pomagających w podejmowaniu ważnych decyzji. Realizując kampanie marketingowe dopasowane do konkretnych odbiorców w wybranych kanałach, możemy przyciągnąć nowych turystów z całego świata, rozbudowując zarazem naszą stałą bazę odwiedzających – dodaje.