Amadeus pomoże Dubajowi w promocji

Pixabay

Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus, pomoże Dubai Turism lepiej poznać potrzeby turystów

Dubajski departament turystyki, marketingu i handlu (Dubai Tourism) – realizując strategię „digital, mobile and social first” – zawarł umowę z travel audience, platformą reklamową przeznaczoną dla branży turystycznej.

Współpraca obejmie tworzenie kampanii, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki dostępowi do schematów wyszukiwania podróży system będzie mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje już też narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat podróży, w tym dane na temat wyszukiwań, rezerwacji  i harmonogramów podróżnych.

– Turystyka ma kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego i różnorodności Dubaju – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Issam Kazim, dyrektor generalny dubajskiego departamentu turystyki, marketingu i handlu. – Travel audience, dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii i zespołowi ekspertów, a także szerokiemu zasięgowi, jaki daje Amadeus, to narzędzie, które dostarczy nam istotnych informacji pomagających w podejmowaniu ważnych decyzji. Realizując kampanie marketingowe dopasowane do konkretnych odbiorców w wybranych kanałach, możemy przyciągnąć nowych turystów z całego świata, rozbudowując zarazem naszą stałą bazę odwiedzających – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

POT już szykuje nowe certyfikaty

Polska Organizacja Turystyczna w tym roku przyzna więcej nagród mających promować miejsca wyjątkowe i ...

Dubai Frame zaprasza turystów w obłoki

Dwie 150-metrowe szklane wieże połączone podświetlanym mostem tworzą Dubai Frame – Ramę Dubaju. Nowa ...

Ryanair z siódemką nowych tras na Ukrainę

Ryanair ogłosił 7 nowych tras z Polski do Kijowa i Lwowa. Ukraina jest 36 ...

Europa do USA: O co chodzi z zakazem wnoszenia laptopów do samolotów?

Komisja Europejska chce od USA informacji w sprawie potencjalnych zagrożeń, z powodu których możliwe ...

Lufthansa: Mamy za mało samolotów, żeby rosnąć

Niemiecki przewoźnik osiągnął w 2017 roku trzeci raz z rzędu rekordowe wyniki. Musiał jednak ...

Agenci kontra Rainbow – poróżnił ich bon Lidla

Agenci turystyczni skupieni w OSAT wzywają biuro podróży Rainbow do wytłumaczenia się z tolerowania ...