Amadeus pomoże Dubajowi w promocji

Pixabay

Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus, pomoże Dubai Turism lepiej poznać potrzeby turystów

Dubajski departament turystyki, marketingu i handlu (Dubai Tourism) – realizując strategię „digital, mobile and social first” – zawarł umowę z travel audience, platformą reklamową przeznaczoną dla branży turystycznej.

Współpraca obejmie tworzenie kampanii, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki dostępowi do schematów wyszukiwania podróży system będzie mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje już też narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat podróży, w tym dane na temat wyszukiwań, rezerwacji  i harmonogramów podróżnych.

– Turystyka ma kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego i różnorodności Dubaju – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Issam Kazim, dyrektor generalny dubajskiego departamentu turystyki, marketingu i handlu. – Travel audience, dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii i zespołowi ekspertów, a także szerokiemu zasięgowi, jaki daje Amadeus, to narzędzie, które dostarczy nam istotnych informacji pomagających w podejmowaniu ważnych decyzji. Realizując kampanie marketingowe dopasowane do konkretnych odbiorców w wybranych kanałach, możemy przyciągnąć nowych turystów z całego świata, rozbudowując zarazem naszą stałą bazę odwiedzających – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kłopoty Wow Air. Linia zmniejsza liczbę samolotów

Islandzkie tanie linie lotnicze Wow Air borykają się z problemami finansowymi, a sposobem na ...

Grecos z Diamentem „Forbesa”

Biuro podróży Grecos znalazło się wśród firm wyróżnionych Diamentami „Forbesa” na rok 2019, jako ...

Hartmann: agenci muszą być odważniejsi

Agenci muszą oferować więcej, a za swoją pracę pobierać dodatkowe wynagrodzenie – twierdzi prezes ...

Zabytkowy park w Żywcu zamknięty po wichurze

Wichura nie oszczędziła zabytkowego parku Habsburgów w Żywcu. Runęło około 20 drzew, m.in. jesionów ...

TSS ma pomysł, jak poprawić płynność finansową agentów

Kooperatywa gromadząca agentów turystycznych, TSS, przygotowała dla swoich członków „bonus płynnościowy”. Chodzi o dodatkowe ...

„Poznań za pół ceny” – 38 ofert, 113 tysięcy zwiedzających

Zakończył się eksperymentalny, bo wirtualny, „Poznań za pół ceny”. Swoje usługi w obniżonych cenach ...