Kolejna rekordowa „Polska za pół ceny”

POT

W wiosennej akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” wzięło udział ponad 132 tysiące turystów o 22 tysiące więcej niż w poprzedniej, jesiennej edycji. Kolejna impreza 5-7 października

Do akcji, która odbyła się między 9 a 11 marca zgłosiło się 661 hoteli, restauracji, muzeów, atrakcji turystycznych i obiektów sportowych. Obniżyły one cenę na swoje usługi o połowę.

– Akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to w Polsce nowa, turystyczna tradycja – przekonuje minister sportu i turystyki Witold Bańka, cytowany w komunikacie Polskiej Organizacji Turystycznej. – Zainteresowanie zarówno wśród przedsiębiorców jak i turystów rośnie z edycji na edycję. Ostatnia okazała się rekordowa, z czego niezwykle się cieszymy. Coraz częściej Polacy doceniają turystyczne walory Polski i wybierają ją na miejsce odpoczynku. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii, ale też poza sezonem turystycznym. Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować.

Polska zobacz więcej– weekend za pół ceny to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana dwa razy do roku, wiosną i jesienią. Czwarta jej edycja przyciągnęła 132 tysiące turystów, czyli o 20 procent więcej niż poprzednia, z jesieni.

Z przeprowadzonego przez POT badania wynika, że 9 na 10 usługodawców potwierdza chęć wzięcia udziału w kolejnych edycjach akcji Polska zobacz więcej– weekend za pół ceny, a zdecydowana większość (8 na 10) chce polecić udział w akcji innym podmiotom.

Aż 96 procent ankietowanych partnerów widzi korzyści płynące z akcji. Za najważniejsze uznano: promocję swojej działalności (81 procent), dotarcie do nowych klientów (79 procent) i wzrost liczby gości (46 procent). Usługodawcy chwalą również współpracę z Polską Organizacją Turystyczną – zadowolenie z tego tytułu wyraziło 96 procent ankietowanych.

– Akcja tworzy pozytywne skutki zarówno dla turystów, którzy mogą skorzystać z atrakcji turystycznych w obniżonej o 50 proc. cenie, jak i dla branży, która może liczyć nie tylko na wpływy finansowe, ale także na możliwość dodatkowej promocji – mówi cytowany w komunikacie prezes POT Robert Andrzejczyk. – Występując wspólnie przedsiębiorcy mogą zyskać wyraźnie więcej, aniżeli indywidualnie, rywalizując o klientów. Dlatego zachęcam kolejnych usługodawców do włączenia się do jesiennej edycji, która odbędzie się od 5 do 7 października 2018 roku. Wszystkim zaś 661 partnerom, którzy wzięli udział w czwartej edycji akcji serdecznie dziękuję.

Następna edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” odbędzie się jesienią, w weekend od 5 do 7 października.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wakacje.pl przejmują Wakacyjny Świat

Wakacje.pl, należące do holdingu Wirtualna Polska, za 6,4 miliona złotych kupiły spółkę Travel Network ...

Niemiecki TUI: Zaczynamy ofensywę rodzinną

Hiszpania, Grecja, Chorwacja, Bułgaria i Tunezja – to kierunki, na które w przyszłym sezonie ...

Itaka poleci z Wrocławia na Zanzibar

Z Wrocławia polecimy do jednego z najbardziej egzotycznych miejsc świata – Zanzibaru – ogłosiło ...

Hotele Meliá dyskryminowały klientów, zapłacą grzywnę

Władze Unii Europejskiej odpowiadające za ochronę praw konsumentów ukarały grzywną 6,7 miliona euro hiszpańską ...

LOT z Regionalem poleciał za 300 milionów złotych

LOT w zeszłym roku mógł zarobić netto nawet ponad 300 milionów złotych, w tym ...

Hotele Focus na plusie

Przychody wyniosły 54,2 miliona złotych netto, o ponad 22 procent więcej niż rok wcześniej ...