Kanada ma nowe logo. Liczy na wzbudzenie emocji u turystów

Materiały promocyjne

Czerwony napis „Canada” wpisany w kształt serca to nowy symbol tego kraju jako kierunku turystycznego. Wraz z nim pojawiło się też nowe hasło promocyjne

Oprócz logo w kształcie czerwonego serca, w jakie układa się nazwa „Canada”, powstał slogan „For glowing hearts” (z ang. „dla płonących serc”) nawiązujący do hymnu narodowego kraju. Stratedzy marki Kanada jako kierunku turystycznego postawili na wywołanie silnych emocji u odwiedzających.

– Dzisiejsi podróżni potrzebują czegoś więcej niż doświadczeń, chcą być do głębi poruszeni – mówi przewodniczący rady nadzorczej Destination Canada, organizacji zajmującej się promocją tego kraju, Ben Cowan-Dewar. Tłumaczy on, że u podstaw nowej linii działania leży przekonanie, że podróż powinna zmieniać człowieka.

Sama instytucja także ewoluuje. Od pięciu lat bardziej skupia się na obecności w internecie, mocniej opiera się na analizie danych, badaniach rynku i konsultacjach z branżą. Właśnie w ten sposób określiła na nowo charakter marki kraju w kontekście turystycznym. Destination Canada nie chce, aby kraj był uważany za jeden z wielu na mapie świata, ale znany jako miejsce, w którym poznaje się ludzi i ich kulturę.

Zobacz też: „Szwecja i Kanada najlepsze dla podróżnych LGBT”.

W 2018 roku Kanadę odwiedziło 21,1 miliona gości zagranicznych, co było rekordowym wynikiem. Dzięki działaniom organizacji udało się pozyskać 1,39 miliona przyjazdów, co przełożyło się na 1,76 miliarda dolarów kanadyjskich przychodów i 13 tysięcy miejsc pracy.

Nowe logo zostanie zaprezentowane w najbliższych miesiącach podczas 15 różnych wydarzeń o charakterze konsumenckim i biznesowym.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jutro kolejny strajk na niemieckich lotniskach

Niemiecki związek zawodowy Verdi ogłosił, że jutro na lotniskach w Duesseldorfie, Kolonii i Stuttgarcie ...

W kwietniu noclegi pięciogwiazdkowe były droższe

Średnia cena noclegu w kwietniu w polskich hotelach wyniosła 253,42 złotego, co oznacza, że ...

Miasta historyczne pod presją turystów

Jak pogodzić potrzeby mieszkańców z oczekiwaniami turystów w miastach, w których tych drugich przybywa ...

Andryszak: TUI ma być dla młodych

Kto szkodzi tureckiej turystyce? Kiedy Niemcy pojadą na wakacje do Albanii? Czy TUI kupi ...

Jakość biura podróży to jakość danych klientów

Agenci muszą zbierać od klientów jak najwięcej danych, bo na ich podstawie można tworzyć ...

Delta: Nawet 10 tysięcy dolarów za overbooking

Amerykańskie linie lotnicze Delta Air Lines znacznie podniosły finansowe rekompensaty dla pasażerów, którzy nie ...