Airbnb i Kraków będą promować odpowiedzialną turystykę

Airbnb i władze Krakowa podpisały porozumienie, na mocy którego będą wspierać odpowiedzialną turystykę i wymieniać się danymi dotyczącymi podróży.

Publikacja: 16.09.2020 12:25

Airbnb i Kraków będą promować odpowiedzialną turystykę

Foto: Fot. Nelly Kamińska

Airbnb i władze Krakowa będą wspólnie edukować gospodarzy i gości w zakresie odpowiedzialnej i zrównoważonej turystyki, promować stolicę Małopolski oraz wymieniać się sumarycznymi danymi dotyczącymi podróży – informuje Airbnb w komunikacie.

Kraków wystąpi w najnowszej kampanii marketingowej Airbnb na rynku niemieckim. Działania edukacyjne obejmą natomiast między innymi warsztaty dla gospodarzy, zamieszczanie informacji na temat odpowiedzialnej turystyki na stronach Airbnb oraz e-maile do gospodarzy. To pierwsze tego rodzaju porozumienie między Airbnb a władzami środkowo-wschodnioeuropejskiego miasta – czytamy w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Airbnb zwalnia jedną czwartą pracowników

– List intencyjny podpisany z Airbnb jest ważnym etapem podjęcia wspólnych działań na rzecz zrównoważonej turystyki i wpisuje się w program polityki turystycznej dla Krakowa na następne lata – mówi prezydent Krakowa Jacek Majchrowski, cytowany w komunikacie.

– Dzięki swojemu historycznemu, malowniczemu centrum Kraków jest dla użytkowników Airbnb jednym z najpopularniejszych miast w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach współpracy z władzami Krakowa chcemy promować innowacyjne formy podróżowania i zapewniać miastu korzyści płynące z odpowiedzialnej turystyki – dodaje dyrektor generalna Airbnb na kraje niemieckojęzyczne, Europę Środkowo-Wschodnią i Rosję Kathrin Anselm.

Jak podaje Airbnb, od 2009 roku współpracujący z nim gospodarze zarobili łącznie ponad 100 miliardów dolarów.

Airbnb i władze Krakowa będą wspólnie edukować gospodarzy i gości w zakresie odpowiedzialnej i zrównoważonej turystyki, promować stolicę Małopolski oraz wymieniać się sumarycznymi danymi dotyczącymi podróży – informuje Airbnb w komunikacie.

Kraków wystąpi w najnowszej kampanii marketingowej Airbnb na rynku niemieckim. Działania edukacyjne obejmą natomiast między innymi warsztaty dla gospodarzy, zamieszczanie informacji na temat odpowiedzialnej turystyki na stronach Airbnb oraz e-maile do gospodarzy. To pierwsze tego rodzaju porozumienie między Airbnb a władzami środkowo-wschodnioeuropejskiego miasta – czytamy w komunikacie.

Nowe Trendy
Brytyjska branża turystyczna: Brakuje pracowników i zrównoważonej gospodarki
Nowe Trendy
Co piąty turysta przyjechał do Polski z zagranicy. Najwięcej z Niemiec
Nowe Trendy
Minister od turystyki, Piotr Borys, nie zostanie prezydentem
Nowe Trendy
Bruksela sprawdza, czy Google nie łamie prawa, pokazując oferty lotów
Nowe Trendy
Jaki wpływ na gospodarkę ma branża spotkań i wydarzeń? „Wyniki są imponujące”