Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.11.2017 07:53 Publikacja: 28.11.2017 07:23
Foto: Pixabay
Z badania niemieckiej firmy intelliAd, która przeanalizowała ponad 2,2 miliona zakupów dokonanych on-line w 8 branżach w trzecim kwartale tego roku, wynika, że choć turystyka może cieszyć się z największej średniej wartości zakupów, to powinna martwić się wysokimi kosztami pozyskania klientów. Wskaźnik konwersji (liczba zakupów w stosunku do liczby odwiedzin na stronie) w tym przypadku jest najniższy i wynosi zaledwie 0,3 procent. Dla porównania, w przypadku aptek wynosi on 9,6 procent. Według analityków związane jest to z wysoką kwotą przeznaczaną na usługi turystyczne. Na internetowe zakupy turystyczne Niemcy wydawali w trzecim kwartale roku przeciętnie 1369 euro, czyli o 6,5 procent więcej niż w tym samym czasie rok wcześniej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas