Promocja w internecie drenuje biura podróży

119 godzin mija średnio, zanim klient przeglądający strony internetowe firm turystycznych zdecyduje się na zakup w jednej z nich. I choć wartość transakcji jest w tej branży wysoka, to wskaźnik konwersji pozostawia wiele do życzenia

Aktualizacja: 28.11.2017 07:53 Publikacja: 28.11.2017 07:23

Promocja w internecie drenuje biura podróży

Foto: Pixabay

Z badania niemieckiej firmy intelliAd, która przeanalizowała ponad 2,2 miliona zakupów dokonanych on-line w 8 branżach w trzecim kwartale tego roku, wynika, że choć turystyka może cieszyć się z największej średniej wartości zakupów, to powinna martwić się wysokimi kosztami pozyskania klientów. Wskaźnik konwersji (liczba zakupów w stosunku do liczby odwiedzin na stronie) w tym przypadku jest najniższy i wynosi zaledwie 0,3 procent. Dla porównania, w przypadku aptek wynosi on 9,6 procent. Według analityków związane jest to z wysoką kwotą przeznaczaną na usługi turystyczne. Na internetowe zakupy turystyczne Niemcy wydawali w trzecim kwartale roku przeciętnie 1369 euro, czyli o 6,5 procent więcej niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"