Coral Travel: Ten rok zaliczymy do najlepszych

O tym, czy miniony sezon był udany dla biura podróży, które kierunki miały najwięcej klientów, jak przebiega współpraca z agentami turystycznymi i kiedy „Coral" zastąpi „Wezyra" opowiada dyrektor generalny Coral Travel Wezyr Holidays Kaan Ergun

Publikacja: 03.11.2017 17:48

Kaan Ergun, prezes spółki Coral Travel, wcześniej Wezyr Holidays

Kaan Ergun, prezes spółki Coral Travel, wcześniej Wezyr Holidays

Foto: Nelly Kamińska

Nelly Kamińska: Jak Coral Travel Wezyr Holidays, specjalista od Turcji, przetrwał poprzedni sezon, który dla tureckiej turystyki był jednym z najtrudniejszych od lat?

Kaan Ergun: Rzeczywiście nie był to łatwy rok. Po próbie zamachu stanu w lipcu 2016 r. musieliśmy anulować część lotów. Jednak turyści, którzy mimo politycznych zawirowań polecieli na wakacje do Turcji, przekonali się, że nie grozi im żadne niebezpieczeństwo. W efekcie w końcówce sezonu, choć nie reklamowaliśmy się zbytnio, sytuacja wróciła do normy i już w przedsprzedaży rozeszło się 40 procent naszej oferty na rok 2017. W 2016 roku wysłaliśmy do Turcji 62 tysiące turystów, w tym roku - już 90 tysięcy.

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"