Aktualizacja: 03.11.2017 17:48 Publikacja: 03.11.2017 17:48
Kaan Ergun, prezes spółki Coral Travel, wcześniej Wezyr Holidays
Foto: Nelly Kamińska
Nelly Kamińska: Jak Coral Travel Wezyr Holidays, specjalista od Turcji, przetrwał poprzedni sezon, który dla tureckiej turystyki był jednym z najtrudniejszych od lat?
Kaan Ergun: Rzeczywiście nie był to łatwy rok. Po próbie zamachu stanu w lipcu 2016 r. musieliśmy anulować część lotów. Jednak turyści, którzy mimo politycznych zawirowań polecieli na wakacje do Turcji, przekonali się, że nie grozi im żadne niebezpieczeństwo. W efekcie w końcówce sezonu, choć nie reklamowaliśmy się zbytnio, sytuacja wróciła do normy i już w przedsprzedaży rozeszło się 40 procent naszej oferty na rok 2017. W 2016 roku wysłaliśmy do Turcji 62 tysiące turystów, w tym roku - już 90 tysięcy.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas