Reklama
Rozwiń
Reklama

Deszcze zagoniły turystów do biur podróży

Długotrwałe deszcze i niskie ceny – to prawdopodobnie dwie bezpośrednie przyczyny dużego wzrostu sprzedaży wyjazdów w biurach podróży w ostatnim tygodniu

Aktualizacja: 27.09.2017 11:18 Publikacja: 26.09.2017 23:27

Deszcze zagoniły turystów do biur podróży

Foto: PZOT

O 32,9 procent skoczyła w minionym tygodniu liczba klientów biur podróży w porównaniu z tym samym okresem sprzed roku - pokazuje najnowszy raport Polskiego Związku Organizatorów Turystyki*. Trudno nie złożyć tego na karb szczególnie męczącej pogody i częstych dreszczów w tym ulewnych, jakie nawiedziły Polskę. Był to już trzeci tydzień września, w którym w biurach notowano wzrost. Ten ostatni, spektakularny, przyczynił się też do poprawienia generalnego wyniku sprzedaży w kończącym się sezonie (październik 2016 – wrzesień 2018). Wnosi on w tej chwili, według danych z MerlinaX, 16,6 procent (tydzień wcześniej było to 16,4 procent), przy czym w wypadku wyjazdów lotniczych - 16,08 procent (15,84 procent).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama