Reklama

Egzotyczny trening kusi młodych turystów

Pochwalenie się zdjęciami z treningu w egzotycznych warunkach jest dla młodego pokolenia turystów ważniejsze niż typowe selfie z leżaka - podaje serwis Hotels.com

Publikacja: 08.08.2017 09:09

Egzotyczny trening kusi młodych turystów

Foto: Pixabay

Portal Hotels.com opublikował wyniki badania upodobań 8,4 tysiąca swoich klientów (w tym 300 z Polski). Wynika z nich, że dla młodych podróżnych przy wybieraniu miejsca wypoczynku coraz większe znaczenie ma wyposażenie hotelowej siłowni i dostępne możliwości treningu. Wszystko przez celebrycką modę publikowania tzw. welfie, czyli zdjęć z ćwiczeń.

Z badań Hotels.com wynika, że 80 procent podróżnych między 18 a 35 rokiem życia uważa dbanie o sprawność fizyczną za jeden z najważniejszych elementów wakacji. Dla porównania, w pokoleniu wyżu demograficznego z lat 1946-64 pogląd taki podziela 66 procent ankietowanych. Publikowanie zdjęć z treningu zapowiada 16 procent ankietowanych, a zdjęć w kostiumach kąpielowych - 10 procent z nich.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama