Reklama

Booking.com z sekcją dla agentów

Booking.com uruchomił oddzielną sekcję dla agentów, dzięki której mogą oni rezerwować noclegi swoim klientom. Serwis przekonuje, że współpraca jest opłacalna

Publikacja: 10.11.2016 07:14

fot. booking.com

fot. booking.com

Foto: Materiały promocyjne

Po założeniu sekcji dla podróżnych biznesowych Booking.com zwraca się w stronę agentów specjalizujących się w sprzedawaniu wycieczek typowo wypoczynkowych. To pierwszy projekt, który nie tylko umożliwia dokonywanie rezerwacji, te były dotychczas składane przez konsumencką wersję strony, ale także integrowanie oferty Booking.com z własnym portalem agenta poprzez mikrostronę.

Produkt udostępniony agentom będzie tożsamy z tym proponowanym klientom indywidualnym. Obecnie składa się na niego ponad milion obiektów o różnym standardzie i charakterze, obejmujących typowe hotele, ale też pensjonaty czy domy wakacyjne. Booking.com zastrzega, że partnerzy agencyjni nie mogą łączyć treści zawartych na portalu ze swoimi własnymi lub tymi pochodzącymi od innych dostawców. Słowem, produkt oferowany przez Booking.com musi być wydzielony.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama