Reklama

Booking.com z sekcją dla agentów

Booking.com uruchomił oddzielną sekcję dla agentów, dzięki której mogą oni rezerwować noclegi swoim klientom. Serwis przekonuje, że współpraca jest opłacalna

Publikacja: 10.11.2016 07:14

fot. booking.com

fot. booking.com

Foto: Materiały promocyjne

Po założeniu sekcji dla podróżnych biznesowych Booking.com zwraca się w stronę agentów specjalizujących się w sprzedawaniu wycieczek typowo wypoczynkowych. To pierwszy projekt, który nie tylko umożliwia dokonywanie rezerwacji, te były dotychczas składane przez konsumencką wersję strony, ale także integrowanie oferty Booking.com z własnym portalem agenta poprzez mikrostronę.

Produkt udostępniony agentom będzie tożsamy z tym proponowanym klientom indywidualnym. Obecnie składa się na niego ponad milion obiektów o różnym standardzie i charakterze, obejmujących typowe hotele, ale też pensjonaty czy domy wakacyjne. Booking.com zastrzega, że partnerzy agencyjni nie mogą łączyć treści zawartych na portalu ze swoimi własnymi lub tymi pochodzącymi od innych dostawców. Słowem, produkt oferowany przez Booking.com musi być wydzielony.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama