Aktualizacja: 16.04.2018 11:24 Publikacja: 15.04.2018 07:00
Foto: Traveldata
Miniony 2017 rok był dla turystyki rokiem wyjątkowo dobrej koniunktury, utożsamianej w branży zwykle z wysoką dynamiką wzrostu obrotów i liczby klientów, popartą satysfakcjonującymi zyskami i rentownością oraz brakiem istotnych problemów lub niewypłacalności organizatorów. Można określić go jako najkorzystniejszy od pamiętnego roku 2008, który owocował szczególnie dynamiką wzrostu, sięgającą prawie 40 procent, co było efektem bardzo korzystnej koniunktury gospodarczej i wyjątkowo silnej złotówki (więcej: "Największe biura podróży 2017 roku: Itaka, TUI, Rainbow").
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas