Exim Tours zwiększa gwarancję o jedną trzecią

Biuro podróży Exim Tours zwiększyło gwarancję z 15,6 miliona do 20,4 miliona złotych. Było to konieczne ze względu na większą niż przewidziana sprzedaż wycieczek

Publikacja: 28.03.2018 11:42

Exim Tours zwiększa gwarancję o jedną trzecią

Foto: Materiały promocyjne

Gwarancja zwiększyła się o 31 procent. Touroperator wykupił ją jeszcze w lipcu zeszłego roku w firmie ubezpieczeniowej ERV. Obowiązuje od 30 lipca do 31 sierpnia. Gwarancja jest powiązana z wielkością sprzedaży imprez turystycznych danego organizatora. Ponieważ Exim sprzedaje więcej wyjazdów niż wcześniej przewidywał, musiał podnieść sumę gwarancji.

Gwarancja służy do pokrycia kosztów sprowadzenia klientów biura podróży wypoczywających za granicą, gdyby ogłosiło ono niewypłacalność i nie zapewniło powrotu turystów do kraju. Pieniędzy z gwarancji powinno wystarczyć również na odszkodowania dla klientów, którzy wprawdzie wykupili podróż, ale nie zdążyli jeszcze z niej skorzystać.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek