Aktualizacja: 24.01.2018 07:57 Publikacja: 24.01.2018 07:27
Fritz Joussen, prezes TUI Group
Foto: Bloomberg
Szef Grupy TUI Fritz Joussen mówi w rozmowie z niemieckim portalem rp-online, że w tym roku koncern sprzeda więcej wyjazdów niż kiedykolwiek w historii. – Chcemy zwiększyć obrót o trzy procent, przede wszystkim dzięki nowym klientom. W ostatnich trzech latach notowaliśmy dwucyfrowy wzrost zysków. W kolejnych trzech chcemy ten trend utrzymać i rosnąć średnio przynajmniej o jeden procent rocznie – mówi Joussen. Prezes wyjaśnia, że stale rosną wydatki konsumentów na turystykę. Z wyjątkiem kryzysowego roku 2009 w ostatnich 17 latach branża turystyczna rozwija się więc szybciej niż gospodarka światowa. Nie bez znaczenia jest, że w Europie spada bezrobocie, a ludzie więcej zarabiają. A dla wielu ludzi wakacje są ważniejsze od nowego samochodu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas