TUI: Sprzedaż wycieczek dobra jak nigdy

Pierwsze tygodnie stycznia przyniosły Grupie TUI rekordową sprzedaż. Prezes Fritz Joussen prognozuje, że w sezonie letnim obrót koncernu zwiększy się o 3 procent, głównie dzięki nowym klientom

Aktualizacja: 24.01.2018 07:57 Publikacja: 24.01.2018 07:27

Fritz Joussen, prezes TUI Group

Fritz Joussen, prezes TUI Group

Foto: Bloomberg

Szef Grupy TUI Fritz Joussen mówi w rozmowie z niemieckim portalem rp-online, że w tym roku koncern sprzeda więcej wyjazdów niż kiedykolwiek w historii. – Chcemy zwiększyć obrót o trzy procent, przede wszystkim dzięki nowym klientom. W ostatnich trzech latach notowaliśmy dwucyfrowy wzrost zysków. W kolejnych trzech chcemy ten trend utrzymać i rosnąć średnio przynajmniej o jeden procent rocznie – mówi Joussen. Prezes wyjaśnia, że stale rosną wydatki konsumentów na turystykę. Z wyjątkiem kryzysowego roku 2009 w ostatnich 17 latach branża turystyczna rozwija się więc szybciej niż gospodarka światowa. Nie bez znaczenia jest, że w Europie spada bezrobocie, a ludzie więcej zarabiają. A dla wielu ludzi wakacje są ważniejsze od nowego samochodu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta