W Grupie TUI zakończył się właśnie trzeci rok obrotowy od momentu fuzji TUI AG z TUI Travel Plc.
– Nasze wyniki finansowe i statystyki rezerwacyjne potwierdzają, że konsekwentnie realizujemy strategię wzrostu. Hotele i rejsy wycieczkowe osiągają dobre rezultaty, a w tym roku mocniej zróżnicowaliśmy ich ofertę. Rosnąca liczba klientów na najważniejszych rynkach jest potwierdzeniem atrakcyjności wyjazdów wakacyjnych i naszej siły sprzedażowej - mówi Friedrich Joussen, prezes Grupy TUI. - Na obecnym, wczesnym, etapie rezerwacji wyjazdów na kolejny sezon statystyki potwierdzają nasze oczekiwania. Co prawda często pojawiają się czynniki zewnętrzne, które w przypadku niektórych rynków i kierunków mogą prowadzić do niepewności klientów, ale jesteśmy przekonani, że dzięki zróżnicowanej ofercie i strategii opartej na rozwoju hoteli i rejsów, będziemy mogli dalej realizować nasze plany. Tym samym potwierdzamy wcześniejsze zapowiedzi, że rok 2016/2017 zakończymy z co najmniej 10-procentowym wzrostem zysku operacyjnego rok do roku – dodaje.