Choć miniony rok dla niemieckich agentów nie był łatwy to, jak informuje portal Touristik Aktuell, sprzedawcy mobilni zakończyli go z sukcesem. O wzroście w obrocie między 10 a 15 procent mówi zarówno TUI dysponujący marką sprzedaży mobilnej Take Off, jak i inne firmy zrzeszające agentów, pracujących zdalnie, czyli Solamento i Amondo.
W zeszłym roku u sprzedawców mobilnych największym powodzeniem cieszyły się rejsy wycieczkowe. W tym segmencie Solamento zanotował przykładowo 50-procentowy wzrost w obrotach rok do roku. Według prezesa tej firmy, Saschy Nitschego, ma to związek ze szkoleniami jakie dla sprzedawców prowadzą organizatorzy morskich podróży, ale też z bliskimi relacjami sprzedawców z klientami.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas