Co piąty klient biura podróży złożył reklamację

Na warunki zakwaterowania, położenie hoteli i wyżywienie skarżą się polscy klienci biur podróży. Co piąty z nich choć raz w życiu decyduje się na złożenie reklamacji - podaje BIG InfoMonitor

Publikacja: 05.08.2016 09:05

Co piąty klient biura podróży złożył reklamację

Foto: Filip Frydrykiewicz

– Z naszych badań wynika, że co piąty Polak, który podróżuje z touroperatorami, zdecydował się choć raz na złożenie reklamacji. Ponad połowa z nichuzyskała odpowiedź zgodną z oczekiwaniami i dostała odszkodowanie za niedogodności na wyjeździe – mówi Halina Kochalska, rzeczniczka prasowa BIG InfoMonitor, powołując się na badanie „Wyjazdy Polaków" Instytutu ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor i BIK.

Najwięcej zastrzeżeń budzi zakwaterowanie. Co trzeci badany reklamował inne niż obiecane położenie obiektu, kiepski standard i nieodpowiedni pokój. Na złą obsługę związaną z zakwaterowaniem, czyli sprzątanie i wymianę ręczników, skarży się 21 procent ankietowanych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"