Aktualizacja: 27.11.2018 08:48 Publikacja: 27.11.2018 08:48
Foto: Filip Frydrykiewicz
Niemieccy agenci turystyczni zaliczani do grupy małych, czyli zatrudniający mniej niż pięć osób, opierają swoją egzystencję głównie na sprzedawaniu ofert touroperatorów. Z badania Niemieckiego Związku Turystycznego (Deutscher ReiseVerband, DRV) i tamtejszego Instytutu Nauk Gospodarczych wynika, że 80 procent obrotów tej grupy przedsiębiorców pochodzi z tego źródła.
Wraz ze wzrostem wielkości agenta, spada udział imprez turystycznych w sprzedaży. I tak wśród firm, w których pracuje od pięciu do dziesięciu osób, oferta biur podróży stanowi dwie trzecie przychodów, a u zatrudniających ponad 20 konsultantów spada do 40 procent.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas