Polisę turystyczną trzeba dopasować do potrzeb klienta

Klienci biur podróży powinni być rzetelnie poinformowani przez sprzedawcę, ile dostaną na leczenie w razie choroby w czasie wycieczki turystycznej - to jeden z obowiązków wynikających z wchodzących dziś w życie nowych przepisów o dystrybucji ubezpieczeń

Publikacja: 01.10.2018 00:05

Polisę turystyczną trzeba dopasować do potrzeb klienta

Foto: Pixabay

Z początkiem października zmieniają się przepisy dotyczące sprzedawania ubezpieczeń. Częściowo będzie to dotyczyło także polis sprzedawanych przez touroperatorów i pośredników turystycznych razem z wycieczkami.

Nowe przepisy nie dla każdego

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Teraz do subskrypcji półrocznej i rocznej – bezpłatny dostęp do Nexto Premium na miesiąc
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście